نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی
  • ۰
  • ۰

رایانش ابری برای مشاغل و کسب و کارها بسیار رایج و پر کاربرد شده است. از سال 2017 ، بیش از سه چهارم شرکت ها قبلا از آن استفاده می کردند و روزانه تعداد بیشتری از آنها خودشان را با آن وفق می دهند. اگر هنوز به کاربرد رایانش ابری فکر نکرده اید ، احتمالاً به این دلیل است که شما مطمئن نیستید که می توانید از آن استفاده کنید. برای اینکه ایده ای به شما ارائه دهیم و فکرتون رو در این زمینه باز تر کنیم ، در این پست شش راه برای استفاده صحیح از آنرا به شما توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید!

 

6 کاربرد متداول رایانش ابری

سرور ایران , خرید سرور , سرور مجازی ایران

  1. تجزیه و تحلیل داده های بزرگ Big Data

مشاغل امروز مقادیر گسترده ای از داده ها را برای همه نوع کارها جمع آوری می کنند: مشتریان ، فرآیندهای عملیاتی ، لجستیک ، سلامت ماشین آلات ، وضعیت محصول و موارد دیگر. ارزش این داده ها از ایجاد نحوه استفاده از آن برای حل مشکلات یا کشف فرصت های جدید حاصل می شود. برای انجام این کار ، شما باید تجزیه و تحلیل داده های بزرگ را انجام دهید و این امر نیاز به استفاده از منابع محاسباتی قابل توجهی ، اغلب در دوره های کوتاه دارد.

اگر مجبور بودید آن را بخرید و در بیشتر زمان ها بی استفاده مانده است ، این منابع بسیار گران خواهد بود. متقاعد کردن مدیر مالی که این عاقلانه ترین استفاده از ثروت شرکت یک چالش دشوار است. مزیت ابر این است که قیمت آن به عنوان شما می تواند به معنای آن باشد که می توانید برای مواقعی که به آنها احتیاج دارید دسترسی به همه آن منابع داشته باشید اما در صورت عدم پرداخت هزینه برای آنها هزینه نکنید. به این ترتیب می توانید هر زمان که بخواهید تجزیه و تحلیل داده های Big Data را انجام دهید اما این کار را با قیمت مناسب انجام دهید.

  1. ذخیره فایل

در حالی که درست است که شما می توانید پرونده های خود را در بسیاری از مکان ها ذخیره کنید ، اما آنچه باعث ابر بسیار جذاب می شود این است که با اتصال به اینترنت می توانید به فایلها دسترسی پیدا کنید ، ویرایش و به اشتراک بگذارید و این فرصتهای مختلفی را برای کار ، همکاری و حتی بهبود در تلفن همراه ایجاد می کند. امنیت.

علاوه بر این ، ابر دسترسی سریع و در دسترس بودن پر سرعت را فراهم می کند و امکان افزایش یا کاهش ذخیره سازی را مطابق تقاضا فراهم می کند - مجدداً برای هر بار استفاده پرداخت می شود.

  1. آزمایش و توسعه

ایجاد یک برنامه یا پلت فرم جدید در خانه می تواند یک روند گران و طولانی باشد. این کار شامل هزینه ، وقت و درگیری کارمندان است و نیاز به تهیه ، نصب و پیکربندی سخت افزار دارد. این بدان معناست که برای تکمیل یک پروژه زمان بیشتری طول می کشد و می تواند شرکت شما را در برابر رقبا قرار دهد.

رایانش ابری می تواند آزمایش و توسعه را سریعتر ، ارزانتر و کاربرد ی تر کند. این امر به این دلیل است که محیط های ابری مختلف از قبل موجود و کاملاً مناسب وجود دارد که از قبل ساخته شده اند و آماده استفاده از آن هستند.

  1. بازیابی فاجعه

بسیاری از شرکت ها از ابر استفاده می کنند و به عنوان راه حلی برای رفع نیازهای خود در برابر بحران استفاده می کنند. پشتیبان گیری مداوم از سرور ابری شما بدان معنی است که دیگر نیازی به پرداخت یک سایت جداگانه و افزایشی DR ندارید. نه تنها بهبودی بسیار ارزانتر است ، بلکه خیلی سریعتر نیز هست ، و اطمینان می دهد که تجارت شما به صورت آنلاین و به هیچ وجه بازگردد.

  1. پشتیبان گیری از داده ها

روشهای سنتی تهیه نسخه پشتیبان از داده ها پیچیده و وقت گیر بوده و اغلب به درایوهای قابل حمل و یا حتی نوارهایی که برای ذخیره سازی به سایتهای از راه دور ارسال می شوند نیاز دارند. این همچنین تکنیکی است که اگر درایوها برای داده ها خیلی کوچک باشند و یا نقص پیدا کنند ، می توانند آتش را خاموش کنند.

تهیه نسخه پشتیبان تهیه شده از ابر بسیار آسان تر و ایمن تر است. برای تهیه نیازهای خود می توانید از نسخه پشتیبان تهیه کنید. آنها را از راه دور روی سرور مجازی ذخیره کنید ، با دانستن اینکه در صورت برخورد سخت افزار فیزیکی ، داده ها هنوز در دسترس هستند. آنها می توانند برای افزایش امنیت رمزگذاری شوند و بررسی شوند تا اطمینان حاصل شود که داده ها فاسد نیستند. و مانند همه فضای ذخیره سازی ابری ، می توانید به اندازه فضای مورد نیاز خود بدون ترس از اتمام کار داشته باشید.

  1. اینترنت اشیا

اینترنت اشیاء در حال تبدیل شدن به شیوه زندگی ما است و تعداد زیادی بنگاه از آن استفاده می کنند. یک سیستم IoT با جمع آوری داده ها از تعداد زیادی سنسور متصل کار می کند و از آن برای تصمیم گیری هوشمند استفاده می کند - غالباً با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین.

برای بهره گیری از IoT ، به ابر برای تجزیه و تحلیل داده‌ها و ایجاد بینش از آن نیاز است. به عنوان مثال ، سیستم ترافیک هوشمند می تواند شرایط ترافیک را در کل منطقه رصد کند و کشف کند که در چه مواردی بوجود می آیند و با استفاده از هوش مصنوعی می توان سریع وسایل نقلیه را به سرعت بازگرداند یا سرعت آن را کاهش داد تا مانع از احتباس شود. این نوع مداخله بدون امکان ابر ممکن است غیرممکن باشد.

مقیاس پذیری ابر برای IoT نیز مهم است. با رشد یک شرکت ، ممکن است تعداد دستگاه های IoT که ارسال می کند و اطلاعاتی را از آنها دریافت می کند. دستگاه های بیشتر بدان معنی است که به منابع محاسباتی بزرگ تری نیاز دارند و این امر می تواند بدون نیاز به سرمایه گذاری قابل توجه در ابر به سرعت و به راحتی حاصل شود.

نتیجه

رایانش ابری تجارت را قادر می سازد کارهای بسیاری انجام دهد که بدون آن ، هزینه گرانتر ، بیش از حد وقت گیر یا فراتر از کاربرد و قابلیت های IT خود را پیدا می کنند. از راه حل های اساسی ، مانند ذخیره سازی پرونده ها و تهیه نسخه پشتیبان از داده ها ، گرفته تا فرآیندهای بسیار پیشرفته ، مانند تجزیه و تحلیل داده های بزرگ داده و پردازش داده های IoT ، پتانسیل ابر بسیار زیاد است. در واقع ، آنچه ما در اینجا مورد بحث قرار داده ایم به سختی سطح را خراشیده و حتی هنوز تحولات بیشتری رخ داده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست از جمله ثبت دامنه ، خرید هاست ایران و خارج ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ایران و خارج ، هاست وردپرس و سرور ابری ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره 91070308 تماس بگیرید تا با اعضای بخش فروش و پشتیبانی ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

https://www.novinhost.org/blog/966-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AA%D8%AF%D8%A7%D9%88%D9%84-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86%D8%B4-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%DB%8C.html

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی