نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی
  • ۰
  • ۰

استخراج ابری (کلود ماینینگ)

سرور ابری , هاست ابری , خرید هاست

تعریف استخراج ابری

استخراج ابری روشی برای استخراج ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین  است ، که نیازی به  نصب سخت افزار و تحهیزات مربوطه ندارد. شرکت هایی هستند که این امکان را فراهم کرده اند که افراد عادی با پرداخت هزینه ی اولیه بتوانند در آن شرکت حساب باز کرده و در فرایند استخراج ابری شریک شوند. اگر چه این فرایند ، استخراج بیت کوین را حتی برای کسانی که دور از این شرکت ها هستند ، نیز قابل دسترسی کرده است.

فرایند استخراج ابری شما را قادر می سازد که در یک استخر استخراج شریک شوید و مقدار مشخصی "قدرت هش ( hash )" خریداری کنید. هر یک از شرکاء به نسبت قدرت هشی که به آنها اختصاص یافته است ، سهم قانونی و مشخصی از سود حاصل دارند. از آنجا که استخراج ابری از طریق ابر انجام می شود ، دیگر هزینه ای صرف انرژی و یا حفظ و نگهداری تجهیزات نمی شود.

تجزیه و تحلیل کلود ماینینگ

استخراج ابری فرایند استخراج از طریق ابر را تسهیل می کند. رایانش ابری یکی از شیوه هایی است که به سرعت در حال رشد است و از طریق آن سرویس های کامپیوتری مختلف مانند سرور مجازی ، database ، نرم افزار و محل ذخیره ی اطلاعات  از طریق ابر (یا به زبان ساده تر بر روی انترنت) قابل دسترسی هستند. هزینه ی این شرکت ها ، در صورتی که از خدمات اولیه و پایه ای  استفاده کنیم ، مثل پرداخت هزینه ی آب یا برق مصرفی است.

از سوی دیگر ، استخراج،  بخش اصلی و عمده ی فرایند مربوط به ارزهای دیجیتال  همچون بیت کوین است. از طریق فرایند استخراج است که  درستی معاملات مورد بررسی و تأیید قرار می گیرد و این معاملات به لیست کلی که block chain نامیده می شود ، اضافه می گردند. همچنین این فرایند ، ابزاری برای معرفی پول جدید به مردم  است. در حقیقت ، این فرایند ، یک مجموعه از امکاناتی است که درهای دنیای استخراج ارز دیجیتال را بر روی کسانی که در نقاط دور دست  هستند و نه از  دانش فنی کافی برای  استفاده از فضای ابری برخوردارند و نه دسترسی مناسب به زیرساخت های سخت افزاری لازم برای این کار دارند ، می گشاید.

بطور کلی سه نوع روش استخراج وجود دارد :

  1. استخراج میزبانی (Hosted)
  2. استخراج میزبانی مجازی (Virtual Hosted)
  3. قدرت هش اجاره ای  (Leased Hashing)

این فرایند بسیار ساده است و تنها لازم است که فرد با انتخاب مواردی همچون  نوع قرارداد ، دوره ی قرارداد و قدرت هش  در  وب سایت شرکت ارائه کننده ی خدمات استخراج ابری  ، حسابی در آن شرکت باز کند. با این حال ، نمی توان وجود شرکت های تقلبی و افراد شیاد را انکار کرد ، به همین خاطر باید در مورد  درستی شرکت مورد نظر برای سرمایه گذاری و استخراج ابری اطمینان حاصل کنید.

https://www.novinhost.org/blog/957-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D8%AC-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%DB%8C%D9%86%DA%AF.html

  • ۹۸/۱۲/۱۹
  • نوین هاست

خرید هاست

سرور ابری

هاست ابری

نظرات (۲)

عالی بود 

مطلب خوبی بود دم شما گرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی