نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی
  • ۰
  • ۰

گواهینامه های SSL به سرعت تبدیل به هنجار شدند. در حقیقت ، دیدن وب سایت های معروف که از SSL و HTTPS برای محافظت از اطلاعات شما استفاده نمی کنند ، نادر است. SSL فقط برای امنیت مهم نیست ، همچنین می تواند بر بهینه سازی موتور جستجو (SEO) شما نیز تاثیر بگذارد.

 

خوشبختانه دریافت گواهینامه SSL برای وب سایت ها پیچیده نیست. ولی تنظیم آن نه. پس از تنظیم SSL ، وب سایت شما از مزایای زیادی برخوردار خواهد شد و بازدید کنندگان می بینند که می توانند به سایت شما اعتماد کنند تا اطلاعات خود را امن نگه دارند.

 

در این مقاله ، ما قصد داریم شما را با گواهی SSL و دلیل اهمیت آن آشنا کنیم. سپس ما در مورد سه مزیت اصلی افزودن گواهی SSL به وب سایت بحث خواهیم کرد. با ما همراه باشید!

 

مزایای اضافه کردن گواهی SSL به وب سایت

 

مزایای اضافه کردن گواهی SSL به وب سایت

معرفی سریع گواهینامه SSL

گواهینامه SSL دو عملکرد بسیار مهم را انجام می دهند. آنها "تأیید" می کنند که وب سایت شما معتبر است ، و حمله ی فیشینگ تایید نشده نیست. علاوه بر این ، آنها تمام اطلاعاتی را که بین وب سایت شما و کاربرانتان رد و بدل می شود رمزگذاری می کنند.

 

علاوه بر این ، متوجه خواهید شد که آدرس های اینترنتی سایت ها به جای http با https شروع می شوند. ترکیبی از گواهی SSL و HTTPS بدان معنی است که وب سایت شما امن می باشد و اطلاعات شما از طریق یک ارتباط امن ارسال می شود.

 

تنظیم گواهی SSL کار سختی نیست. اما قبل از انجام این کار ، باید نوع گواهی را برای دریافت انتخاب کنید. گزینه های رایگان مانند Letry Encrypt وجود دارد ، یا می توانید یک گواهینامه را خریداری کنید تا سطح امنیت بالاتری داشته باشید. در هر صورت ، انجام این مراحل تعداد زیادی مزایا برای سایت شما ارائه می دهد.

 

3 مزیت اضافه کردن گواهی SSL به وب سایت

در این مرحله ، شما می دانید SSL به معنای کلی چیست. با این حال ، ممکن است از شما سؤال شود که چرا بسیاری از وب سایت ها تصویب آن را انتخاب کرده اند. اگر هنوز هم در اضافه کردن گواهی SSL به سایت خود تردید دارید ، بیایید به 3 ایده هوشمند زیر نگاهی کنیم.

 

1. می توانید از حملات فیشینگ در وب سایت خود جلوگیری کنید

تصور کنید که شخصی یک کپی مشابه از وب سایت شما ایجاد کرده است و کاربران را برای وارد کردن اطلاعات خصوصی خود در آن جلب می کند. اگر یک بازدید کننده اطلاعات ورود به سیستم یا اطلاعات کارت اعتباری خود را در آن سایت وارد کند ، هکران می توانند از آن سوء استفاده کنند. این نوع حملات آنلاین فیشینگ بسیار متداول است. از این گذشته ، چند بار بعد از بازدید از صحت عملکرد گواهی ، نوار آدرس وب سایتتون رو چک می کنید؟

 

مزایای اضافه کردن گواهی SSL به وب سایت

 

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، گواهینامه های SSL به بازدید کنندگان اطلاع می دهد که وب سایت شما امن است. این بدان معناست که وقتی افراد اعتبار گواهی را در مرورگر خود می بینند ، می دانند که می توانند به وب سایتتان اعتماد کنند. این راه سریعترین و آسانترین راه برای بازدید کنندگان است که از امن بودن سایت شما اطمینان پیدا کنند.

 

2. اعتماد بین خود و مشتریان ایجاد خواهید کرد

اگر می خواهید افراد به وارد کردن اطلاعات شخصی خود در سایت شما اعتماد کنند ، مخصوصا اگر می خواهید به آنها محصولات یا خدماتی را ارائه دهید ، باید یک سطح پایه اعتماد و اطمینان وجود داشته باشد. این روزها ، بسیاری از مردم با خریدن از سایت بدون گواهینامه SSL احساس راحتی و امنیت نمی کنند.

 

مزایای اضافه کردن گواهی SSL به وب سایت

 

البته بسیاری از شاخص های دیگر نیز وجود دارند که به بازدید کنندگان اطلاع می دهند این سایت قابل اعتماد است یا نه! با این حال ، گواهی SSL یک سیگنال بسیار قوی حاوی اینکه که شما به اطمینان از حفظ حریم شخصی کاربران و محافظت از اطلاعات آنها اهمیت می دهید است. به ویژه برای کاربران فنی تر ، که فقط کافی است آنها به شما اعتماد کنند.

 

3. افزایش رتبه در موتورهای جستجو و بهبود سئو

مدتی است که موتورهای جستجوگر محبوب مانند Google هنگام تعیین رتبه بندی صفحات ، HTTPS را در نظر گرفته اند. سخته که دقیقاً بگیم این عامل چقدر تاثیر گذار است ، اما استفاده نکردن از گواهینامه SSL می تواند تاثیر منفی بر سئوی شما بگذارد. از این گذشته ، برخی از مرورگرها مانند Chrome در صورت مراجعه به وب سایتی که از HTTPS استفاده نمی کند، به کاربران هشدار می دهند.

 

مزایای اضافه کردن گواهی SSL به وب سایت

 

ممکن است برخی افراد این هشدار را نادیده بگیرند و استفاده نکنند، اما این سهل انگاری باعث می شود میزان گزاف گویی یا Bounce Rate سایت شما را تا حدودی بالا ببرد ، که به نوبه خود تأثیر منفی بر سئو دارد. به طور خاص گوگل برای تشویق استفاده از HTTPS بسیار مصمم است. بنابراین اگر هنوز گواهینامه SSL ندارید ، اکنون زمان خوبی برای دریافت گواهینامه است.

 

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد! برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست از جمله ثبت دامنه ، خرید هاست ، خرید سرور اختصاصی در لوکیشن های مختلف ، سرور مجازی ایران ، هاست و سرور ابری ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره 66015891 تماس بگیرید تا با اعضای بخش فروش و پشتیبانی ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

https://www.novinhost.org/blog/924-ssl-benefits.html

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی