نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی
  • ۰
  • ۰

به قسمت دوم پست " راهنمای کنترل ترافیک وب سایت " ما خوش آمدید، در این پست به بررسی اینکه چگونه می توانید ترافیک وب سایت خود را کنترل کنید پرداخته ایم. اگر قسمت اول را مطالعه نکردید بهتر است بخواهید دوباره به آن پست باز گردید و ابتدا از آنجا شروع کنید تا مطمئن شوید که هیچ نکته ای را از دست نمی دهید. با ما همراه باشید!

 

راهنمای کنترل ترافیک وب سایت | بخش دوم

راهنمای کنترل ترافیک وب سایت | بخش دوم

 

5. سرور مجازی / هاست وب سایت

متغیر دیگری که در حفظ ترافیک یک وب سایت به خوبی عمل میکند سرور میزبان است که در آن اطلاعات سایت ذخیره می شود. وب سایت های پر بازدید در محیط هاست اشتراکی خیلی خوب عمل نخواهند کرد ، زیرا این پلن هاستینگ ینی هاست اشتراکی به طور معمول برای وب سایت های سطح تجاری کوچک و کم بازدید طراحی شده است.

 

هرچه سایت شما شلوغ تر شود ، مطمئناً می خواهید که منابع سرور مجازی یا حتی سرور اختصاصی خود را ارتقا دهید. از وبلاگ ما می توانید مقالات با عناوین: هاستینگ اختصاصی ، سرور ابری و چه زمانی هاست برای کسب و کار شما مناسب است ، اطلاعات بیشتر در مورد انواع مختلف هاستینگ ، را بازدید کنید.

 

نوین هاست با ارائه انواع مختلف سرویس میزبانی روی اینترنت متناسب با هر بودجه، امکان معرفی موسسه شما بر روی اینترنت را فراهم آورده است سرورهای پر سرعت نوین هاست جایگاه مناسبی برای سایت شما می باشند. در حال حاضر نوین هاست مجهز به چندین سرویس دهنده اختصاصی بوده و کلیه سرور ها در آلمان و ایران نگهداری می شوند . هاست وردپرس نوین هاست بنا به موقعیت جغرافیایی کشور آلمان دارای کمترین پینگ به ایران هست به همین دلیل سرعت لود سایت ها بسیار بالا خواهد بود.

 

یکی دیگر از اپشن های هاست وردپرس نوین هاست سیستم پشتیبان گیری روزانه، هفتگی، ماهانه هست که در یک سرور مجزا تهیه میشود، بنابرین امنیت اطلاعات شما عزیزان تضمین خواهد شد. امنیت هاست ورد پرس نوین هاست توسط متخصصین خبره تامیین شده است و با بروز ترین سیستم های امنیتی هر روزه بررسی خواهد شد. نوع معماری سیستم عامل هاست وردپرس نوین هاست ابری (کلود) می باشد و هر کاربر منابع اختصاصی خود را با بالاترین امنیت و کیفیت خواهد داشت. هاست ابری نوین هاست مناسب ترین آفر برای شما می باشد.

 

نوین هاست

 

نوین هاست برای پاسخ به به نباز برخی کاربران مبنی بر پهنای باند بالابرای سایت های پر بازدید اقدام به فروش پلن های خاص به نام هاست وردپرس پربازدید نموده است. در این سرویس ها علاوه بر بهره مندی از کنترل پنل محبوب وردپرس به دلیل داشتن منابع اختصاصی بالا شما می توانید سایت هایی با بازدید بالا داشته باشید بدون هیچ مشکلی از طرف هاست. پس اگر سایت شما بازدید بالایی دارد و نیاز به منابع و پهنای باند بالا در عین ارزانی دارید بهترین پلن برای شما هاست وردپرس پر بازدید می باشد.

 

6. بازاریابی

بازاریابی یک تاکتیک اصلی است که مشاغل برای عملکرد سالم وب سایت خود استفاده می کنند. در اصل ، این روند ارسال پیامدهای تبلیغاتی مبهم است. این بدان معناست که ارسال پیام تبلیغاتی از طریق پست الکترونیکی یا پیام کوتاه ، برای اطمینان از اینکه ترافیک حاصل شده در یک بازه زمانی یکسان اتفاق بیوفتد ، به جای آنکه یک سرور مجازی / هاست را با تمام بازدید کنندگان آن در همان زمان به طور یکنواخت ترکیب کنید. بیشتر سیستم عامل های بازاریابی ایمیل مدرن این قابلیت را ارائه می دهند ، زیرا به عنوان بخشی ضروری در بازاریابی دیجیتالی موفقیت تلقی می شود.

 

البته شایان ذکر است که اخیرا ، بازاریابی جمعی از طریق ایمیل و پیام کوتاه دیگر شیوه مناسب بازاریابی دیجیتال نیست. در عوض ، این عملیات با اتوماسیون جایگزین شده است. اتوماسیون فرایند پیچیده تری برای تنظیم طیف وسیعی از تبلیغات و پیشنهادات است و مشتریان از طریق آن بر اساس معیار جمعیت شناسی ، رفتارها و صلاحیت ها به صفحه ی مورد نظر هدایت می کند، که منجر به کمپین های بسیار هدفمند تری با نرخ تبدیل بسیار بهبود یافته می شود.

 

7. CMS / THEMES / PLUGINS

یکی دیگر از گزینه های قابل ذکر، CMS یک وب سایت (سیستم مدیریت محتوا)، موضوع و افزونه های آن است ، زیرا همه این ها می توانند در سرعت بارگذاری وب سایت و در نتیجه عملکرد بهتر در ترافیک بالا تاثیر گذار باشند. هر موضوع و افزونه ای که در وب سایت خود نصب می کنید ، مقداری حجم اضافی برای هر بازدید کننده اضافه می کند. بنابراین انتخاب نرم افزار و سرور مجازی با کیفیت خوب بسیار مهم است و فقط آن چه که واقعا نیاز دارید را نصب و نگه داری کنید. اگر از چیزی استفاده نمی کنید ، بهتراست آن را غیرفعال یا حذف کرده.

 

هنگامی که به دنبال CMS هستید ، توصیه می کنیم برای پایه و اساس وب سایت خود ، از نرم افزارها و سیستم های معتبر ، قابل اعتماد و همراه با پشتیبانی خوب استفاده کنید. این امر باعث می شود که وقتی با مشکل روبرو می شوید دیگر نگران حل مشکل نباشید. سیستم عامل های CMS مانند وردپرس ، جوملا و دروپال همه دارای این لایحه هستند ، به خوبی شناخته شده اند و با تیمی قدرتمند پشتیبانی می شوند.

 

هر یک از این سیستم عامل ها همچنین کتابخانه های عظیمی از نرم افزارهای افزودنی مانند مضامین ارائه می دهند. هنگام انتخاب مضامین یا افزونه های مورد نظر ، همیشه به دنبال افرادی باشید که بررسی های مثبت و نظر های فراوانی دارند باشید، زیرا به احتمال زیاد نشان دهنده اطلاعات مفید کاربر قوی خواهد بود. قدرت در کیفیت وجود دارد ، بنابراین یک پایگاه اطلاعات قوی به طور کلی محصولی با پشتیبانی با کیفیت را نشان می دهد.

 

خلاصه

امیدواریم استراتژی های جدید و مفیدی را در لیست بالا پیدا کرده باشید. اگر تمام مراحل را چک کرده باشید ، باید در مواجهه با رشد مداوم ترافیک ، راهی برای داشتن یک وب سایت غیرقابل توقف و سریع داشته باشید.

 

برای کسب اطلاعات در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست ، از جمله ثبت نام دامنه ، خرید هاست ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ، هاست ابری و سرور مجازی ایران ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره 66015891 تماس بگیرید تا با یکی از اعضای بخش فروش ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

https://www.novinhost.org/blog/896-%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%84-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%DA%A9-%D9%88%D8%A8-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%AF%D9%88%D9%85.html

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی