نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی
  • ۰
  • ۰

اگر صاحب یک کسب و کار آنلاین هستید باید آگاه باشید که نباید به یکبار تنظیم و کانفیگ وب سایت بسنده کرد و آن را فراموش کرد. این که آیا وب سایت خود را مرتبا ویرایش می کنید ، یا اصلا نمی دانید ؟ شاید زمانی که وب سایت خود را رها کردید ، تنظیمات وبسایت شما با مشکلی مواجه شود یا یک نفوذ امنیتی باعث از دست رفتن وب سایت شما شود. هر لحظه می بایست در برابر خطرات احتمالی و غیر قابل پیشپینی آماده بود. در این پست ما به نحوه مراقبت از وبسایت در برابر مشکلات احتمالی شرح داده ایم، با ما همراه باشید!

 

محافظت از کسب و کار آنلاین خود با آرامش خاطر

وب سایت ها می توانند قربانی هر مسئله ای شوند. گاهی این مسئله می تواند بدون هیچگونه اخطاریه یا بدون متوجه شدن شما اتفاق بیفتد ، مانند مثال بالا زمانی که به وب سایت شما نفوذ کرده اند و یک کد مخرب که توسط یک هکر بر روی سرور های شما نصب شده است. یا مسائل دیگر ، مانند نصب به روزرسانی های ناسازگار ، افزونه های مشکل دار ، همچنین می تواند باعث وحشت ناخواسته صاحب وبسایت بدون اینکه فوراً آشکار و متوجه بشود ، شود !

 

هیچ چیز غافلگیر کننده تر از این نیست که مشتری به شما اطلاع دهد که بخشی از وب سایت شما به درستی کار نمی کند. ممکن است خودتون هم تعجب کنید که چند روز ، هفته ها یا حتی ماه ها از این مشکل گذشته است و در این بین چه میزان فروش ممکن است از طرف افرادی که زحمت گزارش این مسئله را ندادند از دست داده باشید .

 

ما برای اینکه شما تایم بیشتری از خوابتون رو از دست ندین ، لیستی از ابزار های دستی را که می توانید برای نظارت بر وب سایت خود استفاده کنید ، جمع آوری کرده ایم ، بدون اینکه نیاز باشد حرکتی کنید ! :)

 

محافظت از کسب و کار آنلاین خود

 

EMAIL LOG

اگر وب سایت شما دارای یک فرم تماس یا استعلام است و می خواهید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما نسخه ای از ارسال ها را در جایی ضبط می کند ، فقط در صورتی این عملیات متوقف می شود که عملکرد فرم و پستینگ شما از کار بیوفتد . به این ترتیب ، اگر همیشه متوجه شدید که به هر دلیلی ارسال های فرم خود را دریافت نمی کنید ، می توانید به گزارش های ایمیل وب سایت خود مراجعه کنید تا هر گونه هدفی را که از دست داده اید مشاهده کنید. اگر کاربر WordPress هستید ، افزونه ای ساده و سبک که متناسب با آن است ، ایمیل ورود توسط سرور مجازی است. این افزونه یک مورد جدید را به داشبورد شما اضافه می کند به نام " ورود به سیستم ایمیل " . در این قسمت ، می توانید تمام ارسال های فرم تماس با شما ، چه زمانی ارسال شده را مشاهده کنید.

 

UPTIME MONITOR

راه عالی دیگر برای داشتن آرامش خاطر اینکه وب سایت شما حداقل آنلاین باشد و نشان دادن محتوایی که قرار است نشان دهد ( برخلاف تصاویر ناخواسته NSFW ) ، تنظیم سرویس نظارت به موقع است. اگر شما یک کاربر WordPress هستید ، گزینه ای مقرون به صرفه و قابل اعتماد که می تواند هر دو چک کردن پینگ سرور و بررسی کلمات کلیدی را انجام دهد ، ManageWP است. این سرویس همچنین ابزار های مفید دیگر را ارائه می دهد که شاید بخواهید آنها را نیز بررسی و استفاده کنید! سپس این نوع سرویس در مرحله اول وب سایت شما را اسکن می کند بررسی می کند که سرور مجازی پاسخ می دهد ( و به همین دلیل آنلاین است ) و سپس مرحله دوم بررسی وجود یک کلمه کلیدی خاص در صفحه اصلی وب سایت شما را بررسی می کند تا اطمینان حاصل کند که حداقل محتوای نمایش داده شده منطقی به نظر میرسد البته احتمال خطا های صفحه نمایش نیز وجود دارد که همیشه می تواند اتفاق بیفتد ، اما مطمئناً این بررسی شروع خوبی است. سپس ، در هر زمان که وب سایت شما آفلاین ( Down ) می شود ، یا نمایش محتوای سایت متوقف می شود ، می توانید یک هشدار ایمیل دریافت کنید تا بلافاصله به شما اطلاع دهد!

 

CHECKOUT CHECKER

سرانجام ، اگر یک فروشگاه Woo Commerce نصب کرده اید ، دانستن اینکه روند پرداخت شما به درستی کار می کند ، هرگز ضرر ندارد. با این وجود ، بهتر است وقتی این کار را به صورت اتوماتیک از طریق checkout checker انجام شود.

 

Robot Ninja یک ابزار نرم افزاری مفید است که باید آن را نصب کنید که به منظور اطمینان از عملکرد کلیه عملکردها و ویژگی های کار شده ، طراحی شود تا به طور مرتب از طریق پرداخت شما انجام شود . این روش تضمین می کند که حتی یک فروش خود را از دست ندهید حتی اگر وب سایت خود را به روز رسانی می کنید ! اگر هر یک از فرایند های موجود در سیستم پرداخت شما انجام نشد ، مطمئناً بلا فاصله به شما اطلاع داده می شود ، به شما این امکان را می دهد که سریعا آن را ثبت کنید و هرگونه فروش از دست رفته را به حداقل برسانید.

 

با استفاده از 3 ابزار گفته شده، می توانید آسوده خاطر و راحت تر استراحت کنید ، بدانید که در صورت بروز هرگونه خطا ، پایه های اصلی وب سایت و هاست خود را پوشش داده اید ، و از بروز سردرد های احتمالی برای خودتان جلوگیری کنید. یک ضرب المثلی هست که همیشه صادق است:

!it really is better to be safe than sorry

بهتر است ایمن باشیم تا اینکه متاسف باشیم!

 

برای کسب اطلاعات در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست ، از جمله ثبت نام دامنه ، خرید هاست ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ، سرور ابری و سرور مجازی ایران ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره 66015891 تماس بگیرید تا با یکی از اعضای بخش فروش ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

 

https://www.novinhost.org/blog/891

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی