نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی
  • ۰
  • ۰

چرا سرور ابری از سرور مجازی بهتر است؟

 

 


خدمات هاست و سرور در نوین هاست

 

نوین هاست در پیش برد اهداف بلند مدت خود و رضایت مشتریان در زمینه های زیر اقدام به خدمت رسانی به مردم عزیز ایران کرده است . خدمات هاستینگ و سرویس دهی در نوین هاست بدین شکل می باشد.

سرور مجازی , سرور مجازی ایران , سرور مجازی فرانسه , سرور مجازی آمریکا , سرور مجازی آلمان , سرور مجازی انگلیس , سرور اختصاصی , سرور اختصاصی آلمان , سرور اختصاصی فرانسه

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید :

02144041877

نوین هاست همیشه بهترین در ارائه خدمات است .

 


 

تغییرات سریع اتفاق می افتد حتی یک دهه پیش میزبانی آنلاین چیزی نبود. با توسعه سریع آن در جهان امروز، میزبانی ابری تبدیل به اهمیت بیشتری می شود. ابر در واقع در حال گسترش در سرعت شتاب و تبدیل حتی ساده ترین چیزهایی مانند تلفن همراه، تلویزیون و بازی های ویدئویی.

 

دلیلی وجود دارد که سرویس های ابر میزبانی بسیار اهمیت دارند و دلیل آن این است که آنها مزایای فراوانی را ارائه می دهند. سرویس میزبانی ابری از قابلیت مقرون به صرفه به حداکثر آپاندیس، بازدهی عالی و حداکثر قابلیت مقایسات، هر چیزی را که وبسایت باید موفقیت در این رقابت رقابتی را نشان دهد، ارائه می دهد. بنابراین، سازمان های تجاری این روزها از Cloud سرور مجازی بر روی سرویس میزبانی سرور مجازی سنتی استفاده می کنند. بنابراین، اگر شما هنوز فکر می کنید که بهتر است با تکنیک های میزبانی وب سنتی بروید، در این صورت برخی از توهمات را در ذهن خود قرار داده اید و واقعیت را در مقابل چشمانتان قرار دهید.

 

  • ویژگی های خود بازسازی

بله، این بزرگترین مزیت سرور سرور مجازی ابر بر روی سرور سرور مجازی سنتی است. ابر سرور مجازی مجهز به یک ویژگی خاص شناخته شده به عنوان تحمل خطا است. این قابلیت ویژه Cloud سرور مجازی به شما کمک می کند تا با هر گونه خرابی سخت افزاری در سیستم مقابله کنید. در طول وقوع هر گونه خرابی در سیستم، ویژگی تحمل خطا، ماشین مجازی را از گره شکست خورده به یک گره کار منتقل می کند و از شما می خواهد از دست دادن تمام اطلاعات ضروری خود را نجات دهد. این یک سرور ابر یا سرور مجازی لینوکس است، اموال امنیتی بی نقص با انواع سرور سرور مجازی ابر ارائه می شود بنابراین شما با حداکثر آپ تایید و بهینه سازی وب سایت خود را از سقوط ناخواسته.

 

  • همراه با قالب های از پیش تعریف شده برای جلوگیری از سرور شما فورا

ابر سرور مجازی همراه با قالب های از پیش ساخته شده در بهترین سیستم عامل های وب مانند جوملا، وردپرس، Opencart، دروپال و غیره. این قالب های تعاملی نه تنها بهترین نگاه حرفه ای برای وب سایت خود را تضمین می کند بلکه زمان را برای تنظیم سرور خود را به چند دقیقه . این یکی از بهترین ویژگی های است که سرور سنتی سرور مجازی نتواند به شما ارائه دهد.

 

  • یک سیستم ذخیره سازی مرکزی دیجیتال شده

چقدر خوب است اگر شما تمام ذخیره سازی که وب سایت کسب و کار شما نیاز دارد را دریافت کنید؟ اگرچه شما می توانید با استفاده از سرور مجازی سنتی استفاده کنید اما این تنها چیزی است که سرور سرور مجازی ابر شما را اطمینان می دهد. سرور Cloud سرور مجازی به شما کمک می کند تا کنترل کامل بر داده های خود را به دست آورید و از انجام وظیفه ترسناک نگهداری گله ای از دیسک های ذخیره سازی رهایی یابید. با سرور مجازی ابر، شما همچنین قادر به افزایش پهنای باند و سرعت بالا شبکه است که به نوبه خود، زمان بارگذاری خود را تا حداقل کاهش می دهد. علاوه بر این، به شما امکان دسترسی به اطلاعات شما را از هر نقطه از جهان را بدون هیچ زحمتی فراهم می کند.

 

برای کسب اطلاعات در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست ، از جمله ثبت نام دامنه ، خرید هاست ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ، هاست ابری و سرور مجازی ایران ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره 66015891 تماس بگیرید تا با یکی از اعضای بخش فروش ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

https://www.novinhost.org/blog/738

نظرات (۱)

سلام 
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی