نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی
  • ۰
  • ۰

آیا هاست مدیریت شده برای مناسب است؟

 


خدمات هاست و سرور در نوین هاست

 

نوین هاست در پیش برد اهداف بلند مدت خود و رضایت مشتریان در زمینه های زیر اقدام به خدمت رسانی به مردم عزیز ایران کرده است . خدمات هاست و سرویس دهی در نوین هاست بدین شکل می باشد.

هاست , هاست سی پنل , هاست ایران , هاست رایگان , هاست دانلود , هاست ارزان ,  هاست وردپرس , هاست جوملا , سرور اختصاصی , هاست لینوکس , سرور مجازیخرید هاست

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید :

02144041877

نوین هاست همیشه بهترین در ارائه خدمات است .

 


 

 

هنگامی که وب سایت خود را طراحی کرده و طراحی کرده اید، کار شما تازه شروع شده است. نگهداری یک سایت کار بسیار زیادی را انجام می دهد و شما باید نظارت کنید تا اطمینان حاصل کنید که همه چیز در حال اجرا است. نرم افزار و یا برنامه های وب باید به روز شود و شما باید تست کنید تا مطمئن شوید که این به روز رسانی ها به درستی کار می کنند. با گذشت زمان و رشد وب سایت شما، هنوز باید وقت خود را برای عیب یابی، حل مشکلات تصادفی که باعث ایجاد و بهینه سازی آن برای عملکرد بهتر می شود، بسنجید. این میتواند برای مالک وبسایتی باشد که قبلا تعداد زیادی در صفحه خود داشته باشد یا مهارتهای لازم برای مراقبت از یک وبسایت را نداشته باشد. این جایی است که میزبانی وب میزبانی می شود.

 

برنامه های میزبانی مدیریت شده برای مراقبت از بسیاری از پشت صحنه و کار IT که نیاز به تکمیل دارد تا سرور مجازی و وب سایت شما در حال اجرا در بهترین عملکرد باشد. شرکت میزبانی از سخت افزار مراقبت می کند بنابراین شما می توانید در سایت خود تمرکز کنید و بهترین آن را داشته باشید. امروزه، بسیاری از ارائه دهندگان میزبانی میزبان میزبانی مدیریت شده را در طیف گسترده ای از برنامه ها ارائه می دهند. این امر گرایش بیشتری نسبت به یک برنامه مدیریت نشده دارد زیرا شما سطح پشتیبانی بالاتری را دریافت می کنید. شما می توانید آن را به ابر خود، VPS یا برنامه اختصاصی اضافه کنید. شرکت های میزبانی دیگر شامل خدمات مدیریت شده در هر نرخ می باشند و یا تیم پشتیبانی سیستم خود را با نرخ ساعتی در دسترس قرار می دهند.

 

انواع میزبانی مدیریت شده

برنامه های خدمات مدیریتی مختلفی که می توانید انتخاب کنید وجود دارد. نوع برنامه ای که انتخاب می کنید، هزینه را تعیین می کند و اینکه شما یا سرویس میزبانی شما در نگهداری و امنیت سرور مجازی قرار دارد. سرویس های میزبانی گاهی اوقات سرویس میزبانی مدیریت خدمات خود را بدون مشخص کردن اینکه آیا آن را به طور کامل مدیریت شده یا نیمه مدیریت میزبانی میزبان، به طوری که مهم است که بررسی جزئیات برنامه و سوال است.

 

میزبانی نیمه مدیریتی شرکت میزبانی وب از تمام نیازهای زیرساختی مراقبت می کند و از شما پشتیبانی می کند. اساسا، شرکت میزبان مراقبت از تمام سخت افزار، سیستم عامل یا مسائل مربوط به پیکربندی اولیه را بر عهده خواهد داشت، اما موارد دیگر ممکن است مسئولیت شما باشد. به عنوان مثال، اگر شما دارای میزبانی وردپرس نیمه مدیریت هستید، ممکن است مسئولیت خود را در ارتقا وردپرس و افزونه ها به روز نگه دارید، که برای امنیت ضروری است. همچنین ممکن است مسئولیت خود را برای پشتیبان گیری از داده ها و سایر وظایف ضروری خود داشته باشید. میزبانی کاملا مدیریت شده این یک رویکرد خلاق است. شرکت میزبان شما همه چیز را برای شما نگه می دارد. این نوع برنامه برای افرادی که دانش فنی زیادی ندارند بهتر است. به این ترتیب، شما می توانید به رشد تجارت خود تمرکز کنید و نه مبارزه با به روز رسانی نرم افزار.

 

مدیریت میزبانی وب برای کسانی که به میزبانی اشتراکی نگاه می کنند، قابل توجه است که به احتمال زیاد ارزش پرداخت این سرویس ها بیشتر نیست. اغلب بسته های میزبانی وب به طور ذاتی مدیریت می شوند. با پرداخت هزینه برای میزبانی میزبانی مدیریت شده، شرکت میزبان شما را برای خدمات مشابهی که در سایر برنامه های میزبانی میزبانی شده از جمله دسترسی cPanel، پشتیبانی 24/7 و نصب با یک کلیک روی آورده اید، هزینه می کند. از سوی دیگر، برخی از سرویس های میزبانی فقط تمامی برنامه های میزبانی شده مشترک خود را "مدیریت" میزبانی بدون پرداخت هزینه اضافی می نامند. میزبانی واقعی مدیریت شده برای میزبانی ابری، VPS میزبانی وب و میزبانی اختصاصی سرور مهم است.

 

https://www.novinhost.org/blog/725

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی