نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی
  • ۱
  • ۰

در جهان هاست، اکثر مردم توصیه می کنند زمانی که می خواهید یک پلن هاست را خریداری کنید لینوکس را انتخاب کنید. در این مقاله قصد داریم به بررسی اینکه چرا و چه زمانی نیاز داریم که یک بسته ی هاست ویندوز را انتخاب کنیم. میزبانی ویندوز بومی از چند ابزار خاص مایکروسافت پشتیبانی می کند و علاوه بر این به صورت روزانه، هاست کاملا مطلوب کار می کند. بسیاری از نگرانی ها در مورد ویندوز مربوط به امنیت هستند، اما مایکروسافت پول و تلاش زیادی برای بهبود در این زمینه صرف کرده است. پس چرا و چه زمانی انتخاب یک ویندوز سرور مناسب است؟ آیا دلایلی که شما هاست لینوکس را انتخاب می کنید هنوز پا برجا است؟

 

چه زمانی هاست ویندوز بهترین انتخاب است؟

 


خدمات هاست و سرور در نوین هاست

 

نوین هاست در پیش برد اهداف بلند مدت خود و رضایت مشتریان در زمینه های زیر اقدام به خدمت رسانی به مردم عزیز ایران کرده است . خدمات هاستینگ و سرویس دهی در نوین هاست بدین شکل می باشد.

سرور مجازی , سرور مجازی ایران , سرور مجازی فرانسه , سرور مجازی آمریکا , سرور مجازی آلمان , سرور مجازی انگلیس , سرور اختصاصی , سرور اختصاصی آلمان , سرور اختصاصی فرانسه

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید :

02144041877

نوین هاست همیشه بهترین در ارائه خدمات است .

 


 



چرا ویندوز؟

دلایل زیادی وجود دارد که شما ممکن است بسته ی سرور مجازی مبتنی بر ویندوز را انتخاب کنید. یکی از ساده ترین دلایل ممکن است کسی ویندوز را انتخاب کند این است که ویندوز سرور مجازی یک رابط گرافیکی عالی ارائه می دهد. رابط کاربری گرافیکی برای مدیران تازه کار سیستم را آسان می کند برای انجام وظایف ساده به سرعت. توابع اساسی در لینوکس باید بر روی خط فرمان اجرا شود مگر اینکه یک GUI مانند GNOME نصب شود که برخی از مزایای استفاده از منابع / سرعت را که لینوکس به شما می دهد، حذف می کند. راحتی شما با سرور مجازی شما در حال کار است بدون شک بازی عامل که در آن بسته های میزبانی وب انتخاب کنید. یکی از ویژگی های شسته و رفته جدید با ویندوز سرور 2016 نصب نانو سرور است. نانو سرور یک سرور بسیار کاربردی از راه دور است. این مناسب زمانی است که شما نیاز به ساخت یک سرور برای یک هدف خاص از قبیل راه اندازی IIS یا اجرای یک سرور DNS دارید.

 

در حالی که محدودیت هایی برای Nano Server وجود دارد، یکی از موارد مهم که لینوکس طرفداران را به هنگام اشاره به مزیت لینوکس بر روی میزبان ویندوز اشاره می کند را حذف می کند. نانو سرور فوق العاده سریع است، و نیازهای منابع نور را با گزینه های لینوکس مقایسه می کند. بازبینی بعدی Nano Server حتی پشتیبانی Docker را خواهد داشت. زمانیکه ویندوز سرور مجازی یک انتخاب واضح است، زمانی که شما برخی از تکنولوژی های منحصر به فرد مایکروسافت را اجرا می کنید. ویندوز سرور از نرم افزارهایی مانند Microsoft Exchange و Windows Sharepoint پشتیبانی می کند که حتی اگر راه حل برای کار با آن در لینوکس وجود داشته باشد، این وضعیت ایده آل برای اجرا در محیط شرکت نخواهد بود. همچنین اگر گزینه های دیگری وجود دارد که می توانید در طرف لینوکس ارائه دهید، بسیاری از مردم راحت هستند یا ترجیح می دهند نرم افزارهای مبتنی بر ویندوز، به ویژه Exchange را ترجیح دهند.

 

هر زمان که مایکروسافت هر چیزی اختصاصی دارد، ویندوز سرور همیشه باید در بالای لیست باشد. در آن نقطه، چارچوب اسکریپت خاص مانند ASP.NET فقط در هنگام استفاده از سرورهای ویندوز قابل دسترسی است. در حالی که بسیاری از زبانهای برنامه نویسی متن باز وجود دارد، مزایای ASP.NET وجود دارد و آن در بسیاری از محیط های شرکت استفاده می شود. ASP.NET با ویژوال استودیو کار می کند ASP.NET محبوب است، همه چیز به سمت سرور مجازی، زمان توسعه کم و عملکرد بالا اجرا می شود. توسعه دهندگان که با آن کار می کنید ممکن است نیاز به ویندوز سرور داشته باشند. نیاز به بهترین دلیل برای تصمیم گیری در فن آوری است. اگر نیاز به حل کردن دارید، نباید دریابید که ابزار صحیح برای کار را توصیه کنید، حتی اگر به طور کلی یک راه حل منبع باز را ترجیح می دهید. امنیت یکی دیگر از نگرانی های رایج در مورد راه حل های سرور ویندوز است. در گذشته، مایکروسافت در مورد امنیت سیستم، ضعیف بوده است. در سال های اخیر، مایکروسافت پیشرفت های بزرگی را با سرورهای اصلی و سیستم عامل خود انجام داده است.

 

ویندوز سرور 2016 دارای ویژگی هایی نظیر گارانتی اعتباردهنده، دستگاه گارد و ماشینهای مجازی محافظت شده است. مایکروسافت در امنیت به نفع خود خاتمه داده است، حتی اگر شهرت قدیمی آنها هنوز هم از آنها فاصله بگیرد. لازم به ذکر است که فن آوری های منبع باز از قبیل پی اچ پی و حتی کرنل لینوکس سهم آسیب پذیری های امنیتی خود را در گذشته داشته اند، بنابراین صرف نظر از نوع سرور میزبانی شما، شما باید با رویکرد چند لایه به امنیت سازگار شوید. امیدوارم کمی احساس راحتی بیشتری داشته باشید که می دانید زمانی که می خواهید یک سرور ویندوز را انتخاب کنید. اگر به صورت آنلاین نگاه کنید، استدلال های بی پایان را در مورد کدام یک بهتر از دیگران خواهید یافت، اما اغلب آن بحث ها بدون هیچگونه زمینه ای صورت می گیرد. دانستن اینکه چه تکنولوژی هایی نیاز دارید و برداشتن پلت فرم مناسب این تکنولوژی ها باید چگونگی انتخاب خود را انتخاب کنید. در بحث های پیشین من که مردم در گذشته در مورد لینوکس در مقابل سرورهای ویندوز مانند وب سرور IIS در ویندوز سرور بدتر از سرورهای وب آپاچی یا نگینکه هستند که معمولا در لینوکس پیدا می کنید، دیگر به آن مربوط نیستند. از آنجایی که همه سه نفر عالی هستند، چیزهایی مثل این دیگر نمی توانند عامل تعیین کننده باشند.

 

جالب توجه با ویندوز سرور 2019، این بحث به ابر ادامه خواهد داد. ویندوز سرور 2019 پشتیبانی بیشتری برای خدمات Cloud مایکروسافت ارائه خواهد داد. علاوه بر این ویندوز سرور، سال 2019 از تکنولوژی های کانتینری بیشتری مانند Kuberentes پشتیبانی می کند و همچنین توانایی اجرای اسکریپت های Bash را پشتیبانی می کند. در کوتاه مدت، ما ممکن است خودمان را به دو انتخاب تکنولوژی با تفاوت های عملکردی بسیار کمی نگاه کنیم، زیرا هر دو سیستم عامل سرور عالی هستند و مجموعه ای از خدمات مبتنی بر ابر را ارائه می دهند. روزهای نیاز به "یک سرور" به سرعت در حال پایان است، زیرا کافی نیست وبسایتی را برای برش لبه به وجود بیاورید، باید یک وبسایت بهینه سازی شده بهینه طراحی شده با خدمات چت، ویدئو و بازاریابی باشد ، همه با حضور شرکت های رسانه های اجتماعی مرتبط هستند. این که آیا شما یک ویندوز سرور یا یک سرور لینوکس را انتخاب می کنید، شما با یک راه حل سرور مجازی مناسب به پایان خواهد رسید. در پایان روز، اگر بخواهید کمی بیشتر برای یک راه حل سرور ویندوز پرداخت کنید، این موضوع به موضوع طعم و نیازهای شخصی شما بستگی دارد. ممکن است کمی کمی ساده تر برای دریافت کمک به سرورهای لینوکس پیدا کنید و کمی ارزان تر خواهد بود، اما سرور ویندوز ممکن است برای شما راحت تر باشد، مخصوصا اگر تازه کار هستید.

 

برای کسب اطلاعات در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست ، از جمله ثبت نام دامنه ، خرید هاست ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ، هاست ابری و سرور مجازی آلمان ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره 66015891 تماس بگیرید تا با یکی از اعضای بخش فروش ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی