نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی
  • ۰
  • ۰

سرور های مجازی کاربرد های گوناگونی دارند و می توان برای مقاصد مختلف از آن ها بهره برد یکی از مهمترین استفاده های سرور مجازی مدیریت ربات تلگرام می باشد .

باتوجه به گسترش روز افزون شبکه های اجتماعی تبدیل این شبکه ها به یکی از مهمترین مراکز تبلیغات خدمات و محصولات در این پست نوین هاست قصد دارد توضیح و آموزش مختصری در رابطه با این سرور مجازی ربات تلگرام ارائه کند :

سرور مجازی ربات تلگرام


 امکان افزودن ربات های تلگرام به گروه ها و محول کردن برخی از کار های مدیریتی گروه به ربات مورد نظر و یا انجام برخی کارهای تبلیغاتی توسط این ربات ها  باعث شدهه که توجه ویژه ای به این ربات ها بشود .

 

اما این ربات های برای فعالیت دائمی و بدون وقفه نیاز به بستری دارند که بتوانند دائما در آن به فعالیت خود بپردازند که این بستر می تواند کامپیوتر متصل به اینترنت خانه شما باشد ولی باتوجه به نیاز روشن بودن دائمی این کامپیوتر انتخاب این بستر مناسب نمی باشد و توصیه نمی شود.

 

اما راه حل دوم که نوین هاست به شما پیشنهاد میکند :

سرور مجازی

شما می تونید برای مدیریت این ربات خود و تامین بستر 24 ساعته این ربات بدون نیار به روشن بودن لپ تاب و کامپیوتر خود از سرور های مجازی ربات تلگرامی استفاده کنید .

سرور مجازی ربات تلگرام در واقع رایانه ایست که به اینترنت متصل است و همواره روشن می باشد شما  متوانید اسکریپت مورد نظرتون رو روی این سرور نصب کنید تا ربات شما بنابر تنظیمات مورد نظر شما به صورت آنلاین و دائمی مشغول فعالیت باشد .

 

ربات تلگرام

 

از آنجایی که اسکریپت های موجود ربات تلگرامی برروی سیستم عامل و کانفیگ خاصی کار می کند توصیه می کنیم سرور مورد نظرتون رو از نوین هاست تهیه کنید .

شما می توانید با توجه به حجم استفاده از ربات منابع مناسب برای آن تهیه کنید پلن اولیه برای انجام کار های سبک سرور مجازی پلن 3 با یک گیگ رم می باشد که ربات شما در شروع به مشکل نخورد بعدا درصورت کمبود منابع می توانید آن را ارتقا بدید .

سیستم عامل سرور مجازی تلگرام نوین هاست اوبونتو سرور می باشد .

 همین حالا سرور مجازی ربات تلگرام را تهیه کنید !


  • ۹۷/۰۲/۰۲
  • نوین هاست

سرور مجازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی