نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی
  • ۰
  • ۰

Para Virtualization – مجازی سازی موازی

 

Paravirtualization نیز بر اساس مدل مجازی سازی Hypervisor است. بسیاری از سربارهای تسخیر و بازیابی را با مجازی سازی پیاده سازی شده نرم افزار حذف می کند. این نیاز به سیستم عامل مهمان باید قبل از نصب در داخل ماشین مجازی مجددا کامپایل شده یا اصلاح شود.

 

انواع سرورهای مجازی- مجازی سازی موازی



با توجه به اصلاح در سیستم عامل مهمان، آن را بهبود عملکرد بیش از تکنیک های دیگر، زیرا سیستم مهمان اصلاحیه به طور مستقیم با hypervisor ارتباط برقرار می کند، و هزینه های سربار رخ داده به علت شبیه سازی فرایند را حذف می کند. Paravirtualization مدل اولیه ای است که توسط Xen استفاده می شود که از یک هسته سفارشی لینوکس برای پشتیبانی از محیط اداری خود، شناخته شده به عنوان سرور مجازی استفاده می کند. Xen همچنین می تواند از مجازی سازی سخت افزار برای استفاده از نسخه های اصلاح نشده سیستم عامل در بالای Hypervisor استفاده کند.


خدمات هاست در نوین هاست

 

نوین هاست در پیش برد اهداف بلند مدت خود و رضایت مشتریان در زمینه های زیر اقدام به خدمت رسانی به مردم عزیز ایران کرده است . خدمات هاست و سرویس دهی در نوین هاست بدین شکل می باشد.

هاست , هاست سی پنل , خرید هاست , هاست ایران , هاست رایگان , هاست دانلود , هاست ارزان ,  هاست وردپرس , هاست جوملا ,  هاست نامحدود , هاست لینوکس , سرومجازی

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید :

02144041877

نوین هاست همیشه بهترین در ارائه خدمات است .

 


 

Paravirtualization یکی از کارآمدترین روشهای مجازی سازی در هزینه انعطاف پذیری و امنیت است.

 

هدف از رابط اصلاح شده، کاهش زمان بخشی از زمان اجرای مهمان است که عملیات انجام شده را انجام می دهند که عملا در محیط مجازی در مقایسه با محیط مجازی غیر قابل اجرا هستند. Paravirtualization به طور خاص "قلاب" اجازه می دهد مهمان (ها) و میزبان (هاست) برای درخواست و تایید این وظایف فراهم می کند ، که در غیر این صورت در دامنه مجازی اجرا خواهد شد (که در آن عملکرد اجرا بدتر است). یک پلتفرم موفقیت آمیز، ممکن است مانیتور ماشین مجازی (VMM) را ساده تر کند (با حرکت مجدد اجرای وظایف مهم از دامنه مجازی به دامنه میزبان) و / یا کاهش کلی اجرای عملکرد اجرای ماشین در داخل مجازی مهمان .

 

Paravirtualization نیاز به سیستم عامل مهمان دارد که به طور صریح برای para-API حمل می شود - توزیع OS معمولی که paravirtualization-aware نمی تواند در بالای VMM paravirtualizing اجرا شود. با این حال، حتی در مواردی که سیستم عامل را نمی توان اصلاح کرد، اجزاء ممکن است در دسترس باشند که بسیاری از مزایای عملکرد قابل توجهی را در بر دارد. به عنوان مثال، پروژه Xen Windows GPLPV یک کیت از درایورهای مربوط به ابزارهای محافظت در برابر پروتئین را فراهم می کند که تحت شرایط GPL مجوز دارند، که در نظر گرفته شده برای نصب مجدد مهمان مایکروسافت ویندوز در Hyperviser Xen نصب شده اند.

 

مجازی سازی موازی


http://www.novinhost.org/blog/358-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%B2%DB%8C.html

  • ۹۶/۰۵/۱۷
  • نوین هاست

سرور مجازی

هاست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی