نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی
  • ۰
  • ۰

اگر شما در دنیای مدیریت سایت کاربر جدید هستید، احتمالا وقتی به cPanel می آیید، آگاه نباشید. اگر چنین است، و شما کمی گیج شده و  باید بدانید که درک مطالب کنترل پنل واقعا آسان است. برای کمک به شروع به کار، اطمینان حاصل کنید که لیست زیر را بررسی کردید. این لیست شامل برخی از راهنمایی ها و ترفندهای مفید است که برای مبتدیان  واقعا مفید هستند.

 

نکاتی کاربردی برای کاربران مبتدی cPanel

 


خدمات هاست در نوین هاست

 

نوین هاست در پیش برد اهداف بلند مدت خود و رضایت مشتریان در زمینه های زیر اقدام به خدمت رسانی به مردم عزیز ایران کرده است . خدمات هاست و سرویس دهی در نوین هاست بدین شکل می باشد.

هاست , هاست سی پنل , خرید هاست , هاست ایران , هاست رایگان , هاست دانلود , هاست ارزان ,  هاست وردپرس , هاست جوملا ,  هاست نامحدود , هاست لینوکس , سرومجازی

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید :

02144041877

نوین هاست همیشه بهترین در ارائه خدمات است .

 


 

 

یکی از بهترین چیزهایی که در مورد این cPanel است این است که به کاربران امکان کنترل کامل سرور مجازی خود را می دهد بدون این که نیاز به دانستن جزئیات بسیار زیاد باشد. در واقع، رابط کلی کاربر پسند است، و بسیاری از ابزار نیز ساده هستند. از طریق این پانل کنترل می توانید حساب ها ایجاد کنید، آنها را مدیریت کنید، گذرواژه ها را تنظیم کنید، حساب های ایمیل را ایجاد کرده و حساب های FTP را در بین بسیاری از افراد ایجاد کنید.

 

افزودن تصاویر وب سایت

از آنجا که بخش بصری وب سایت شما اولین چیزی است که کاربران وب می بینند، باید وقت خود را در اضافه کردن برخی رنگ به سایت خود صرف کنید. شما باید در تصاویر با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید. بارگذاری این عکس ها با داشتن یک تگ HTML .img که به کد HTML سایت شما متصل است.

 

برای تکمیل این کار، فقط موارد زیر را انجام دهید:

1- بر روی تب "فایل ها" واقع در صفحه صفحه اصلی cPanel کلیک کنید.

2- گزینه "رابط مدیر فایل" را انتخاب کنید.

3- روی ویرایشگر HTML کلیک کنید.

4- تصویر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

بهینه سازی سایت شما برای افزایش سرعت آن

هنگامی که شما بیش از فقط چند صفحه وبلاگ در سایت خود دارید، احتمال دارد شما بیشتر و بیشتر بازدید کنید. این باعث می شود که سایت شما بزرگتر شود و سرعت آن تاثیر بگذارد. با استفاده از ابزار بهینه سازی شده در cPanel می توانید به راحتی این مشکل را حل کنید.

ابزار بهینه سازی وب سایت به شما امکان می دهد نوع خاصی از محتوای وب را هنگامی که کاربران سعی در دسترسی به آنها دارند فشرده کنند. به عنوان مثال، اگر اندازه سایت شما حدود 100 کیلوبایت باشد، این ابزار به طور خودکار تغییر اندازه آن را تا 10 کیلوبایت می کند. این امر نه تنها سریعتر، بلکه کارآمدتر نیز خواهد بود. علاوه بر این، آن نیز یک پهنای باند مفید مفید است.

 

برای انجام این کار، فقط این مراحل را انجام دهید:

1- روی برگه «نرم افزار / خدمات» در صفحه اصلی کلیک کنید.

2- انتخاب "بهینه سازی وب سایت"

3- اگر می خواهید تمام مطالب را فشرده کنید، فقط گزینه "Compress All Content" را انتخاب کنید.

4- اگر هدف شما این است که تنها بخشی خاصی از محتوا را فشرده کنید، گزینه ای که باید انتخاب کنید این است که می گوید: "فشرده سازی انواع مشخص شده MIME". جعبه متن به نظر می رسد. با استفاده از فضای ارائه شده برای مشخص کردن انواع محتوایی که می خواهید بهینه سازی کنید.

5- روی «تنظیمات بهروز» کلیک کنید تا تغییراتی را که قبلا انجام داده اید اعمال کنید.

 

در مسائل مربوط به سایت توجه کنید و بلافاصله آنها را حل کنید:

یکی دیگر از ابزار cPanel که مبتدیان و کاربران پیشرفته نباید اجازه دهد به زباله برسد، قابلیت Log Error Log است. این را می توان در بخش «سیاههها» یافت، با هدف اصلی آن آخرین 300 خطا که وب سایت تجربه کرده است را نشان می دهد. از مزایای این ابزار استفاده کنید، زیرا می تواند بسیار مفید باشد در کمک به مسائل مربوط به سایت و حل آنها از طریق اینترنت. برخی از رایج ترین مشکلی که احتمالا با آن روبرو می شوند عبارتند از فایل های خراب و لینک های خراب

 

به سادگی با بازدید از ابزار Account Error Log به صورت منظم، می توانید عملکرد صاف و سریع سایت خود را حفظ کنید.

 

راهنمایی ها و ترفندهای بسیاری وجود دارد که می تواند به شما در استفاده از تجربه و استفاده از cPanel کمک شایانی کند، اما مواردی که در بالا مورد بحث قرار می گیرند همان مواردی هستند که افراد جدید باید بدانند. تا زمانی که شما این را در ذهن نگه دارید، می توانید مطمئن باشید که چند هفته اول شما یک کاربر cPanel قرار است راحت تر اداره شود.




http://www.novinhost.org/blog/362-%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%A8%D8%AA%D8%AF%DB%8C-cpanel.html

  • ۹۶/۰۵/۰۴
  • نوین هاست

cpanel

سی پنل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی