نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی
  • ۰
  • ۰

محصولات اشنایدر Schneider

محصولات اشنایدر

اشنایدر الکتریک Schneider Electric شرکت تجهیزات  الکتریکی فرانسوی است، که در زمینه تولید محصولات تجهیزات الکترونیکی و الکتریکی، مهندسی برق، تجهیزات تولید، توزیع و انتقال انرژی الکتریکی فعالیت می‌کند. 

پی ال سی اشنایدر , plc اشنایدر , hmi اشنایدر , پی ال سی schneider

اشنایدر الکتریک Schneider Electric شرکت تجهیزات  الکتریکی فرانسوی است، که در زمینه تولید محصولات تجهیزات الکترونیکی و الکتریکی، مهندسی برق، تجهیزات تولید، توزیع و انتقال انرژی الکتریکی فعالیت می‌کند.

تاریخچه شرکت اشنایدر الکتریک محصولات اشنایدر

این شرکت در سال ۱۸۳۶ توسط جوزف اوژن اشنایدر و آدولف اشنایدر تأسیس شد و در سال ۱۹۸۱ توسعه یافت. بخشی از سهام شرکت اشنایدر الکتریک ، در بازار بورس یورونکست ذکر شده و دفتر مرکزی آن، در شهر روی ملمزون، فرانسه قرار دارد. اشنایدر الکتریک جزئی از لیست فورچون جهانی ۵۰۰ است و در فهرست ۵۰۰ شرکت بزرگ دنیا جای دارد.

از سال ۱۸۳۶ تا امروز که شرکت اشنایدر الکتریک به متخصص در مدیریت انرژی تبدیل شده است .

شروع فعالیت شرکت در زمینه های آهن و فولاد ، ماشین آلات و کشتی سازی بود که بعد به برق واتوماسیون نقل مکان کرد. پس از ۱۷۰ سال اشنایدرالکتریک امروزه به ارائه دهنده راه حل های بهره بری انرژی تبدیل شده است

قرن ۱۹

۱۸۳۶:برادران اشنایدر پس از۲سال فعالیت های ریخته گری کمپانی اشنایدر را تاسیس کردند. محصولات اشنایدر

۱۸۹۱:پس از تبدیل شدن به یک متخصص تسلیحات ،اشنایدر ابداعات خود را به بازار برق وارد کرد.

نیمه اول قرن ۲۰

۱۹۱۹: استقرار اشنایدر در آلمان و شرق اروپا از طریق اتحادیه صنعتی و مالی اروپا(EIFU). پس از آن فعالیت خود را به ساخت موتورهای الکتریکی،تجهیزات برق برای ایستگاه ها و لوکوموتیو بزرگ ادامه داد .محصولات اشنایدر

پس از جنگ : اشنایدر به تدریج ساخت تسلیحات را رها کرد و به ساخت وساز ، فولاد وبرق رو آورد این شرکت به تنوع بخشیدن و بازکردن بازارهای جدید مجددا سازماندهی شد.

  ۱۹۸۱-۱۹۹۷: گروه اشنایدر به تمرکز بر صنعت برق جدا از فعالیت های غیر استراتژیک آن است.

در اوایل قرن ۲۱

۲۰۰۰-۲۰۰۹ : دروه رشد عالی ، موقعیت شرکت در بازار جدید : یو پی اس(منبع تغذیه اضطراری)،کنترل حرکت،اتوماسیون ساختمان و امنیت و تبدیل شدن به متخصص جهانی در مدیریت انرژی.

 

آرتین کنترل  با چندین سال فعالیت در حوزه اتوماسیون صنعتی و بهره گیری از مهندسین مجرب آماده ارائه خدمات فنی مهندسی به  صنعتگران کشور در زمینه فروش، مشاوره، آموزش و اجرای پروژه های مختلف از جمله در صنعت چاپ ، نساجی ، تله متری ، ماشین های ابزار و CNC ، صنایع غذایی ، صنایع بهداشتی و دارویی ، صنایع پلاستیک ، صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی  و صنایع معدنی می باشد.

 

https://artincontrol.com/%D8%A7%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D8%B1/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی