نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی
  • ۰
  • ۰

ابزار های CRM

ابزار های CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری در حقیقت  به صاحبان کسب و کار کمک می کنند تا ارتباط  بهتر و پایدارتری با مشتریانشان داشته باشند. به همین دلیل است که امروزه بازار جهانی نرم افزارهای CRM بزرگترین بازار نرم افزاری در جهان است.

 

ابزار های CRM

سرور مجازی , سرور ایران , خرید سرور

این بازار مدام در حال رشد  است و پیش بینی می شود تا سال 2025  حجمی بالغ  بر 80 میلیارد دلار داشته باشد. یک راه برای انتخاب سیستم خوب مطابق  با نیاز شما ، پیگیری محصولات CRM و تهیه ی لیستی از پلت فرمهایی است که این ویژگی های جدید را داشته باشند.

فهرست 10 ابزار برتر CRM

  • HubSpot CRM
  • Salesforce Essentials
  • Pipedrive
  • FreshsalesCRM
  • Insightly
  • Zoho CRM
  • Nimble
  • Nutshell CRM
  • bpm’online CRM
  • Velocity 365

راه دیگر برای یافتن یک ابزار خوب و مناسب ،خواندن مقالات و پست های مرتبط در سایتهای اینترنتی است. ما در این مقاله ، در نوین هاست به تفصیل به بیان  ویژگیهای اصلی ، فواید و جزئیات قیمتی هر یک از این موارد می پردازیم به نحوی که شما بتوانید یکی از آنها راکه بیشتر مطابق با نیازهای کسب و کار شماست ، انتخاب کنید.

  • HubSpot CRM

HubSpot CRM یک ابزار CRM رایگان است که هنوز هم زمانی که صحبت از ویژگیهای موثر و خوب آن می شود ، بسیار تأثیرگذار است.  این ویژگیها شامل رسانه های اجتماعی، نمای مشتری پسند، company database ، پیام دهنده ی drag- and-drop  و تجمیع وب سایت ، تلفن و ایمیل با یکدیگر است. کار با این برنامه را می توانید خیلی سریع شروع کنید و نیازی به تغییر جریان کار فعلی خود ندارید. این برنامه در عین دارا بودن ویژگیهای اصلی و ضروری، کاربران را با امکانات اضافی و پیچیده ، سردرگم نمی کند. به همین دلیل، برای هر کسب و کار کوچک و بزرگ و در هر حرفه و صنعتی  مناسب و قابل استفاده است.  این نرم افزار به صورت رایگان در دسترس همگان است و شما می توانید آن را به سادگی امتحان کنید.

HubSpot CRM جایزه ی بهترین نرم افزار CRM  ما را در سال 2017 از آن خود کرده است.

با استفاده از HubSpot CRM ، شما می توانید نمایه ی تفصیلی شرکت خود و نمایه ی تماس مشتریان را به عنوان یک platform   ایجاد کنید که این  platform  تمام اطلاعات  به دست آمده از تماسهای مشتریان با شما را سازماندهی می کند. این برنامه  داشبوردی  ایجاد می کند که اعضای تیم شما با دسترسی به آن می توانند در جریان آخرین وضعیت فعالیتهای شرکت قرار گیرند.

یکی از مزایای اصلی این برنامه آن است که  می توانید  آن را به  تمام  سیستمهای فروش خود از قبیل تلفن، وب سایت ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل و ... وصل کنید. علاوه بر این ، این برنامه به آسانی با  سایر نرم افزارهای موجود در بازار کسب و کار مانند Dropbox, SugarCRM, Pipedrive, Snapengage, Gravity Forms, Bigcommerce, Google Dynamics, Google Chrome, Base CRM تجمیع می شود.

  • Salesforce Essentials

Salesforce Essentials  این امکان را به شما می دهد که تمام اطلاعات مشتریان را از  یک جا ردیابی و پیگیری کنید و در نتیجه بتوانید مدیران بیشتری را  نیز آموزش دهید.بدبن ترتیب شما می توانید از ماژولهای مختلف این برنامه همچون اطلاعات فروش ، اتوماسیون بازاریابی ، مدیریت رهبری ، مدیریت شرکاء  و مدیریت تماسها برای پیگیری  کار  این مدیران استفاده کرده و آنها را به معاملات پرسودی تبدیل کنید. یکی از امتیازات  برجسته ی این برنامه آن است که اعضای تیم شما می توانند هم در دفتر کار  و هم خارج از دفتر کار از آن استفاده کنند . برنامه های مناسب برای گوشیهای اندوید و iOS این امکان را فراهم کرده اند که شما بتوانید هم به گزارشهای مشتریان و هم به اطلاعات لحظه ای (real-time) داشبورد نرم افزار دسترسی داشته باشید.

ماژول Opportunity Management این CRM شناخت و درکی از فرصتهای موجود برای شما فراهم می کند. ماژول Contact Manager  نمای  کاملی از جزئیات مربوط به مشتریان همچون مذاکرات، ارتباطات ، مسائل اجتماعی و سابقه ی فعالیتها  را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از ماژول Sales Collaboration می توانید معاملات را پیگیری و اطلاعات مربوط به رقابت در بازار را جستجو کنید. عملکرد گزارش ها و داشبوردها این امکان را به شما می دهد که اطلاعات لازم را برای تهیه ی گزارشهای تحلیلی جمع آوری کنید. فروشنده ها  یک بسته ی 5 عددی از این برنامه را با قیمت 25 دلار در ماه برای استفاده ی 10  کاربر  ارائه می کنند .

  • Pipedrive

Pipedrive یکی از ابزار های CRM عالی برای کسب و کار است و یکی از  ابزارهای مدعی در لیست 10 ابزاربرتر CRM محسوب می شود. این ابزار کارها را به گونه ای سازمان دهی می کند که  چشم انداز روشنی از فرایند فروش را در اختیار شما قرار دهد و این قدرت را به شما می دهد که بر روی معاملات  مهم تمرکز کنید. علاوه بر این ، شما می توانید  از این ابزار برای  اداره ی موثر خط فروش سازمانتان استفاده کنید.

در حقیقت ، شما می توانید  ماژولهای این ابزار را بر حسب نیاز خود خاموش و روشن کنید ، بدون اینکه تأثیری بر کیفیت خدمات شما داشته باشد. ویژگیهای کلیدی این ابزار عبارتند از : گزارش فروش ، برنامه ی زمان بندی ، اطلاعات ساده ی صادرات و واردات ، تاریخچه ی تماس و تجمیع ایمیل ها.

Pipedrive  از آنجا که  به 13ارز زنده ی دنیا دسترسی دارد و طیف گسترده ای از ارزهای بزرگ و کوچک را پشتیبانی می کند ، گزینه ی ایده آل برای شرکتهایی است که کسب و کار بین المللی دارند. پیکربندی API باز این ابزار این امکان را فراهم می کند که این ابزار به راحتی با برنامه های تجاری سطح بالایی مانند Zoho CRM ، Mailchimp ، RightSignature ، Zapier و Dropbox یکی شود. فروشندگان نسخه ی ازمایشی  30 روزه ی این ابزار را در بسته های سه عددی  به صورت رایگان ارائه می کنند. قیمت این ابزار از 10 دلار در ماه برای هر کاربر در طرح نقره ای تا 63 دلار در ماه برای هر کاربر  در طرح پلاتینی متفاوت است.

  • Freshsales

نکته ی قابل توجه ابزار Freshsales آن است که این ابزار  تنها سیستم مدیریت تماسی است که با آن می توانید هزاران مدیر را کنترل کنید. این برنامه علاوه بر  امکانات  یک CRM قدیمی ، چند ویژگی منحصر به فرد نیز دارد. این ویژگیهای منحصر به فرد  عبارتند از : مدیریت بخشهای وابسته ، ردیابی تلفن ها ، ضبط تلفن ها و شماره گیری خودکار.

ویژگیهای برتر ابزار Freshsales چیست؟

این ابزار نه تنها  امور مربوط به مدیران را انجام می دهد ، بلکه شما می توانید با استفاده از کانالهای ارتباطی چندگانه ی آن  ، مدیران را کنترل و ارزیابی کنید ، مدیران  را در قسمتهای مختلف به کارگیرید و به آنها آموزش دهید. نمایندگان فروش شما با استفاده از ابزار ردیابی و پیگیری ایمیل می توانند دریابند که مشتریان  ایمیل های ارسالی  را باز کرده اند یا به آن توجه نکرده اند. مزیت دیگر این ابزار آن است که با استفاده از آن شما می توانید مکالمات قبلی خود با مشتریان احتمالی را پیگیری کرده و بر مبنای این مکالمات ، گفتگوهای بعدی را برنامه ریزی کنید.

از آنجا که این ابزار ، در اصل یک ابزار فروش است ، تمام امکانات لازم برای اشراف بر کل مراحل فرایند فروش را داراست. عملکرد گزارش دهی یک عملکرد عالی است و با استفاده از آن شما می توانید گزارشات پیش فرض تهیه کنید و یا اینکه به صورت اختصاصی و به شکل دلخواه برای هر بخش (تماس ها ، فرصت ها و معاملات) به صورت جداگانه گزارش تهیه کنید.  و بالاتر از تمام اینها ، شما می توانید  بر امکانات  این ابزار برای ایجاد  خدمات پشتیبانی شبانه روزی برای مشتریان توسط متخصصان از طریق تلفن ، ایمیل و چت ، حساب کنید.

کسب و کارهای کوچک و استارت آپ ها می توانند از طرح Sprout که به صورت عمومی و رایگان ارائه می شود ، استفاده کنند ، در حالیکه قیمت بسته های این ابزار در طرح Blossom از 12 دلار در ماه برای هر کاربر آغاز می شود.

  • Insightly

Insightly یک نرم افزار CRM بر پایه ی سرور ابری است که استفاده از آن  به کسب و کارهای کوچک توصیه می شود ، و در عین حال برای  سازمانهای بزرگ نیز ماژولهای مناسبی دارد. ویژگیهای اصلی این نرم افزار عبارتند از : مدیریت مسیر تولید و عرضه، مدیریت وظایف و نقش ها ، مدیریت تماسها ، امکان انتخاب و اجرای فیلتر ها ی مورد نظر  و پشتیبانی نامحدود از مشتریان. این برنامه قابلیت نصب و استفاده بر روی گوشیهای با سیستم اندروید ، iOS و Kindle را دارد. علاوه بر آن ، این ابزار می تواند به صورت  بی واسطه  با سیستمهای تجاری مانند Gmail, Google Apps, Outlook, Evernote, Office و MailChimp تجمیع شود.

مزیتهای اصلی استفاده از نرم افزار  Insightly کدامند؟

قبل از هر چیز ، شما می توانید تماسهای خود را به صورت مرتب سازمان دهی کرده و یک دید 360 درجه داشته باشید. شما می توانید اطلاعات مربوط به  فرصت ها و پروژه های آنها ( مثلاً سوابق ایمیل ، زمینه ی کاری و قرارهای مهم آنها ) را چک کنید. بالاتر از همه ، ویژگی ارائه ی گزارش از موقعیتها ، فعالیتهای مسیر تولید و عرضه ، نقش ها و نکات کلیدی و راه گشا و داشبورد ، این امکان را به شما می دهد که هم به صورت میکرو( جزئی ) و هم به صورت ماکرو( کلی ) بر کل  چرخه ی فعالیت  کسب و کار و فروش خود نظارت داشته باشید.

بهترین قسمت آن است که این ابزار به قدری ساده  است که حتی کاربران نابلد و تازه کار نیز بدون هیچ مشکلی می توانند از امکانات آن استفاده کنند. کسب و کار های کوچک می توانند از طرح رایگان آن که فقط پاسخگوی نیازهای اصلی و پایه است استفاده کنند ، اما قیمت بسته های پولی این ابزار از 12 دلار در ماه برای هر کاربر آغاز می شود.

  • Zoho CRM

Zoho CRM یکی دیگر از محصولات باکیفیت شرکت Zoho ، یکی از تولیدکنندگان نرم افزارهای محبوب تجاری ، است. می توانید از  این CRM تحت وب برای راضی نگه داشتن مشتریان خود و گسترش کسب و کار خود استفاده کنید. ویژگیهای  اصلی این ابزار عبارتند از : مدیریت مخاطبان و مدیران ، مدیریت جریان CRM و مدیریت حسابها. این ابزار هم برای  تاجران  تنها و کسب و کار های کوچک و  هم برای تاجران بزرگ قابل استفاده است.

با استفاده از Zoho CRM شما می توانید فروش را پیگیری کنید ،  امور مربوط به تجارت روتین را به صورت خودکار انجام دهید و مشتریان را در یک پلت فرم چندگانه مشارکت دهید. این برنامه بازدید کنندگان سایت را به مدیران احتمالی تبدیل می کند و مشتریان احتمالی را از منابع داخلی و خارجی همچون سمینارها ، نمایشگاههای تجاری و ایمیلها جذب شرکت می کند. ابزار 'پیگیری فرصت ها ' در کنار نشان دادن تاریخچه ی تماس ، اندازه ی معامله  و پروفایل به شما نشان می دهد که  مشتری در کجای چرخه ی فروش قرار دارد . شما می توانید از این اطلاعات برای تهیه ی  پیامهای هدفمند  استفاده کنید.

در رأس همه ی اینها شما می توانید  با برقراری تماس از طریق سایتهای اجتماعیتان و بر اساس رفتار کاربران ، حضورتان در رسانه های اجتماعی را به حداکثر برسانید.  در نهایت ، قیمت این نرم افزار  از 12 دلار در ماه برای هر کاربر برای طرح های پایه ای تا 100 دلار در ماه برای هر کاربر متفاوت است.

  • Nimble

Nimble محیطی متناسب  با گفتگوهای تجاری شما ایجاد می کند ، به گونه ای که شما می توانید مخاطبین  و مشتریان احتمالی خود را در گفتگوها شرکت دهید و آنها را آموزش دهید. این برنامه  مخاطبین ، تقویم کاری ، ارتباط ها و همکاران شما را در یک پلت فرم ساده و آسان کنار هم جمع می کند. همچنین می تواند اطلاعات  مخاطبین شما را از شبکه های اجتماعی نظیر facebook ، Twitter ،  LinkedIN و ... جمع آوری کند. ویژگیهای برتر این برنامه عبارتند از : مدیریت تماس ، مشارکت و شنود اجتماعی ، مشارکت آسان ، اداره ی ساده ی معاملات و پیگیری و گزارش چرخه ی فروش.

شرکت ها با استفاده از برنامه ی Nimble نیازی به سرمایه گذاری در برنامه های متعدد ندارند، زیرا با استفاده از همین  برنامه به تنهایی می توانند  مخاطبین مرتبط را  یافته و آنها را به صورت موثر آموزش داده و در کسب و کار خود دخیل کنند. این سیستم شما را قادر می سازد که بر روی امور مهم کسب و کار مانند سازمان دهی اطلاعات ، درک و بینش بیشتر نسبت به فروش  و مشارکت مشتریان متمرکز شوید.

کسب و کا ر در هر حرفه و جایگاهی می تواند از این سیستم نرم افزاری سود ببرد. صنایع و حرف مختلف می توانند از آن برای سازماندهی اطلاعات مخاطبین و پیگیری آنها استفاده کنند. این برنامه سختی و یکنواختی ثبت اطلاعات را به حداقل می رساند ، زیرا به صورت خودکار فرم ثبت اطلاعات مخاطبان را پر می کند. فروشندگان یک بسته ی یک عددی از این برنامه را به قیمت 25 دلار ( همراه با هزینه ی مجوز ) برای یک ماه ارائه کرده اند. همچنین نسخه ی آزمایشی 14 روزه ی آن نیز در دسترس است.

  • Nutshell CRM

یک ویژگی مناسب این ابزار آن است که به سادگی نصب می شود و نیازی به مدیر CRM و به کارگیری مشاوران ندارد. برای کمک به شما ، فروشندگان در زمان فروش علاوه بر پشتیبانی حرفه ای مشتری ، کمکهای لازم را نیز ارائه می کنند. یکی از ویژگیهای اصلی این ابزار ، استفاده ی آسان از آن و همچنین داشبورد زیبا و جذاب آن است  که شما می توانید در آن تاریخچه ی تماس ها ، ملاقات ها ، وظایف و فعالیتهای آتی خود را مشاهده کنید. ویژگیهای کلیدی این ابزار عبارتند از : مدیریت ارتباط با مدیران ، وجود فرایندهای فروش قابل تنظیم ، محیط مشارکتی و صمیمانه ، وجود الگوهای ایمیل به صورت انبوه  و تقویم با  قابلیت تنظیم و هماهنگی.

انتظار دارید Nutshell چه مزایایی داشته باشد؟

قبل از هر چیز ، شما می توانید به سادگی مخاطبین خود را از  برنامه ی  اکسل و یا حساب کاربری گوگل خود به این برنامه وارد کنید. به سادگی با یک کلیک بر روی نام مخاطب می توانید تمام اطلاعات مربوط به آن مخاطب از جمله آخرین مکالمات و ایمیل ها را مشاهده کنید.

نکته ی دیگر اینکه این برنامه یک ابزار گزارش دهی سطح بالاست که با استفاده از آن می توانید لیست عملکرد اعضای تیم خود را استخراج کنید، فروش خود را تجزیه و تحلیل و پیش بینی کنید ، خلاصه ی کار در سطح بالا تهیه کنید و نمودار عملکرد خود را به صورت دقیق تهیه کنید. فروشندگان یک نسخه ی آزمایشی و بسته های سه تایی پولی این برنامه را ارائه کرده اند : طرح Starter (20 دلار در ماه به ازای هر کاربر ) ، طرح  Pro (35 دلار در ماه به ازای هر کاربر ) و طرح عادی+Pro (70 دلار در ماه به ازای هر کاربر )

  • bpm' online CRM

Bpm'online CRM  یک ابزار منحصر به فرد است ، زیرا اطلاعات مشتری را با ابزار مدیریت فرایند کسب و کار ترکیب کرده است. با استفاده از این ابزار  شما می توانید فعالیت تیمهای فروش ، بازاریابی و خدمات مشتریان خود را با یکدیگر هماهنگ کنید. این ابزار به شما کمک می کند تا فرایند ارائه ی خدمات به مشتریان را تا حدی فراتر از انتظار آنان به صورت خودکار انجام دهید. ویژگیهای اصلی این ابزار عبارتند از : ابزارهای مدیریتی، تجزیه و تحلیل به همراه ارائه ی داشبورد، گزارشهای قابل تنظیم ، نمودارهای real-time ، کتابخانه ی آنلاین مدیریت اطلاعات ، مدیریت اسناد سازگار با برنامه ی word و مدیریت اطلاعات مشتریان که با شبکه های اجتماعی Facebook ، Twitter و LinkedIn  تجمیع شده است.

ویژگیهای برتر bpm'online CRM کدامند ؟

این ویژگیها شامل موارد زیر می شوند: پردازش ساده ی اسناد ، تحلیل موثر برای محاسبه ی نتیجه ی  کسب و کار ، پیگیری موارد قابل تحویل توسط کارمندان ،نظارت بر وقایع و فعالینهای بازاریابی ، پیش بینی دقیق و صحیح برنامه ی فروش ، مشاهده ی رفتار خرید مشتری ها    و خودکار کردن و مدیریت فرایندهای کلیدی کسب و کار.

یکی از نکات برجسته ی این ابزار  وجود برنامه ی (CSM ( Customer Success Manager است که برای کمک به شرکت ها در افزایش قابلیت ها و امکانات این نرم افزار ساخته شده است. فروشندگان یک نسخه ی آزمایشی و همچنین ماژولهای جداگانه برای بازاریابی فروش و خدمات ارائه می کنند. می توانید هر سه ماژول را به صورت ترکیب با یکدیگر تهیه نمایید.

  • Velocity 365

اگر به دنبال یک پلت فرم  برای ارائه ی  سریع و کارآمد خدمات از طریق ایجاد مشارکت شهروندان در زنجیره ی  فرایندهای متفاوت دولتی هستید ، این ابزار  به خوبی این امکان را برای شما فراهم می کند. Velocity 365  با ارائه ی  خدمات مختلف  از  ارائه ی یک سرویس خودکار به شهروندان برای تماس با واحدهای مورد نظرشان  تا یک ابزار برنامه ریزی قوی و سیستم گزارش دهی real-time برای تصمیم گیری بهتر ، به شما این اطمینان را می دهد که هم از نظر توجه شهروندان و هم از نظر عملکرد دولتی ، در لیست بهترین ها باقی بمانید. با استفاده از ابزارهای جمع بندی  و از پیش تنظیم شده ی این برنامه شما می توانید خدمات سرور مجازی سریع و با کیفیت بسیار بالا به شهروندان ارائه کنید.

Velocity 365 مجهز به ماژول های مختلف برای تشویق دولتهای محلی و شهروندان برای مشارکت است . بنابراین شما با استفاده از این ابزار می توانید نظرات مردم را در مورد موضوعات مختلف جمع آوری کرده و از این برنامه به عنوان وسیله ای برای انجام نظرسنجی افکار عمومی در مورد موضوعات مختلف استفاده کنید.

https://www.novinhost.org/blog/958-%D8%A7%D8%A8%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-crm.html

  • ۹۸/۱۲/۲۴
  • نوین هاست

خرید سرور

سرور ایران

سرور مجازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی