نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی
  • ۰
  • ۰

از نظر کسانی که آشنایی چندانی با هاستینگ مجازی ندارند ،  VPS  تنها سرواژه‌ای است که از کنار هم قرار گرفتن حروف اول کلمات Virtual Private Server ( سرور خصوصی مجازی ) ساخته شده است . در حقیقت  سرور مجازی با استفاده از تکنولوژی ، سرور ی را که قبلا از آن صحبت کرده‌ایم به چند سرور مجازی تقسیم می‌کند.

 

 

مطالبی در مورد سرور مجازی

سرور مجازی , سرور مجازی ایران , سرور ایران

می توان VPS را اینگونه تصور کرد : VPS سخت‌افزاری است که مانند چند سرور مختلف عمل  می کند . واژهٔ خصوصی دقیقا بر خصوصی بودن سرور دلالت دارد .در VPSیک سرور مجازی به طور کامل به وب سایت شما اختصاص داده شده است ، بنابراین نیازی نیست که RAM ،CPU  و منابع دیگر را با دیگر وب سایت ها به اشتراک بگذارید.  VPS مانند یک پل بین هاستهای اشتراکی است و آن را با نامهای هاست ابری و رایانش ابری نیز می‌شناسند .

 مطالبی در مورد VPS وجود دارد که بسیاری از آنها آگاه نیستند ، نوین هاست قصد دارد تا در این پست به مرور هاستینگ سرور بپردازد .

 

مطالبی در مورد VPS

 

  • هاست VPS در مقایسه با هاست اختصاصی ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر است . در VPS شما می‌دانید که تنها بابت منابعی که استفاده می‌کنید ، هزینه پرداخت خواهید کرد . فقط لازم است قبل از شروع استفاده از هاست ، مبلغ معینی بابت اشتراک هاست بپردازید.
  • VPSبر روی دو سیستم عامل کار می کند. سرور ویندوز VPS و سرور لینوکس VPS
  • بر اساس طرحی که اشتراک آن را پرداخت کرده و مشترک آن شده‌اید ، این نوع هاست را نمی‌توان بیش از حد معینی گسترش داد .
  • VPS قابل‌اطمینان ترین و منعطف‌ترین شیوهٔ هاستینگ است که روش ایده‌آلی برای ذخیرهٔ داده‌ها ، هاستینگ وب و اجرای برنامه‌هاست.
  • VPS امکانات مقرون به صرفه‌ای مانند کنترل پنل وسیع ، دسترسی به  root   و امکان شخصی سازی  هاست را برای شما فراهم می‌کند .با استفاده از این  خدماتی می‌توانید کسب و کار خود را به سرعت گسترش دهید.
  • با توجه به اینکه اصل و اساس آن دوستدار کاربر است ، به آسانی می‌توان آن را درک کرد از آن استفاده نمود .
  • سرویس VPS بسیار قدرتمند است. این سرویس از تکنولوژیها و سخت افزارهای بسیار پیشرفته بهره می برد و سرعت سیستم را تضمین می کند.
  • در صورتی که از VPS استفاده می‌کنید ، دیگر لازم نیست نگران هزینه تعمیر و نگهداری باشید. هزینهٔ نگهداری VPS صفر است ، که این نکته نیز یکی دیگر از دلایل مقرون‌به صرفه‌بودن این هاست است .

  • اگر ترافیک ورودی بالایی دارید ، بهترین سرور برای شما هاستینگ VPS است.
  • هاست VPS امنیت را تضمین می کند، زیرا در این هاست  سیستم عامل با کسی به اشتراک گذاشته نمی شود. هیچ کس نمی تواند به فایلهای شما دسترسی داشته باشد  و در نتیجه  سرور و همچنین وب سایت ایمن تر و امن ترخواهند بود.
  • هنگام کار با VPS برای کار با نرم افزارهای جدید  کمتر دچار خرابی سیستم و وقفه در کار  خواهید شد و با حفره‌های امنیتی و ناهمخوانی های کمتری  مواجه خواهید شد .
  • هاستینگ VPS برای کسب و کارهایی  که تازه شروع به کار کرده‌اند  و مایل به ایجاد سایت هستند، اما نمی خواهند  هزینه‌ای  صرف سرمایه‌گذاری بر روی هاست اختصاصی کنند ، مناسب است.  این نوع هاست برای سایتهای ساده تر که  نیاز به ترافیک بالا ندارند ، کافی است.
  • با VPS  در عین حال که  به صورت اشتراکی از یک دستگاه استفاده می‌کنید ، منابع ، آزادی و انعطاف پذیری بیشتری در اختیار خواهید داشت  .
  • به طور معمول سایر کاربرانی که با شما به صورت اشتراکی  از یک سرور استفاده می کنند ، ممکن است  بر روی وب سایت شما تأثیر بگذارند.  با استفاده از VPS  می‌توان این تأثیر را کاهش داد .
  • یکی از مهمترین ویژگی های مهاستینگ VPS این است که در این نوع هاست ،مسئولیت مدیریت و تنظیم هاست بر عهدهٔ  سرویس هاستینگ VPS است.
  • سرور VPS آزادی عمل بیشتری به شما می دهد. از آنجا که  این سرور سیستم عامل مخصوص به خود را دارد ، مشتری نقش کاربر سیستم عامل را ایفا می‌کند . این امر بدان معناست که آنها مشتری ( کاربر ) می‌تواند هر نرم افزاری را که می خواهد نصب و بر روی آن سیستم عامل خاص اجرا کند.
  • سرور VPS مانند داشتن کامپیوتر شخصی برای کاربر است. این سرور مانند یک ماشین مجازی کار می کند که نیازهای هر شخص را به عنوان مشتری هاست ، به عنوان یک کامپیوتر مستقل برآورده می کند. اساس کار در این نوع هاست، ایجاد یک محیط کار مجزا برای هر کاربر است . 
  • بهترین قسمت این است که در سرور VPS کنترل کامل  سرور در اختیار مشتری است. مشتری  با استفاده از دسترسی root   تسلط کامل بر محیط سرور دارد و می‌تواند آن را بر اساس  نیازهای خود مدیریت کند.
در صورتی که نمی‌خواهید  از هاست اختصاصی  استفاده کنید ، سرور VPS بهترین انتخاب برای شما است.  این سرور به طور کامل  منابع را در اختیار شما قرار می‌دهد و مقرون به صرفه است.  همچنین این سرور  همچنین خدمات قابل قبولی به شما ارائه می‌کند و می‌تواند   امنیت سایت  شما را تضمین کند.

https://www.novinhost.org/blog/953-%D9%85%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%A8%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%B1-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2%DB%8C.html

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی