نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی
  • ۰
  • ۰

زیر ساخت های حرفه ای در دنیای Devops

یکی از مسئولان devops می گوید : با گذشت زمان 20 سال در زیرساخت، من فکر کردم که می دانستم چگونه کار می کند. بعضی از تکنولوژی های جدید همراه با یک گروه هیجان انگیز و مشتاق است که از کسب و کار یا ارزش فنی آن به دست می آید. سپس معمولا سخت تر می شود - به مقیاس، نگهداری یا ایمن - به طوری که به تیم زیرساخت منتقل شود.

اما پس از آن، Cloud و DevOps در سرور مجازی و سرور ابری آمد، که مفهوم کل زیرساخت را تغییر داد. از ما خواسته شده است تا ابزارهایی را که خیلی ساده هستند ایجاد کنید که یک تیم برنامه کاربردی میتواند از آنها بدون راهنمایی استفاده کند. و ما انتظار داریم راهی برای ارائه زیرساخت های لازم و بدون نمایش گذرواژه های سیستم که محافظت می کنیم پیدا کنیم.

 

همه به زیرساخت نیاز دارند

گاهی اوقات ارزش واقعی یک فن آوری تنها می تواند با مقیاس بندی، تأمین امنیت و حفظ آن به دست آید. وقتی این اتفاق می افتد، بسیاری از آن "زیرساخت" می شود که به مردم منتقل می شود که اطمینان می دهند که قابلیت اطمینان، قابلیت نگهداری و انعطاف پذیری فقط اتفاق می افتد. تعریف مورد علاقه من از زیرساخت این است که بخشی از محیط ساخته شده است ، که هیچ کس متوجه آن نمی شود تا زمانی که کار متوقف شود

هنگامی که سرور ابری و سرور مجازی و DevOps آمدند، نیمه اول چرخه عجیب و غریب به نظر می رسد در مورد زیر ساخت . اما سپس شروع به توجه بیشتر کردم.

 

DevOps عمیق تر از فناوری است و سعی در حل آن فقط با ابزار میسر برای شکست است. DevOps به قلب آنچه تیم های ما در حال تلاش برای دستیابی به فناوری هستند می آیند و آشکارا در مورد چگونگی نیاز به فرهنگی که از مردم ما، تیم های ما و کسب و کار ما حمایت می کند صحبت می کنند.

 

راه حلی برای زمان ,هزینه و کیفیت :

پاسخ های ساده ای به این سوالات وجود دارد، به ویژه اگر بخشی از یک سازمان متولد شده در ابر سرور مجازی یا سرور ابری هستید. برای چنین موسساتی، این یک چالش تحولآفرین است و جایی که شما باید رویکرد دیگری بگیرید. یک زاویه درک اینکه چگونه توسعه کار می کند، شناختن آن است که تنها زمانی که کد جدید در تولید کار می کند، ارزش کسب و کار را به ارمغان می آورد، و این می تواند به عنوان بازده مداوم کد های نوشته شده در سال های گذشته نیز ارزشمند باشد. دادن توسعه دهندگان به دسترسی به ابزار (به عنوان مثال، از طریق API ها) را کنترل می کند که به آنها اجازه می دهد که محیط توسعه و آزمایش خودشان را بسازند و موجب صرفه جویی در زمان می شوند که بعد از آن می توانید کیفیت بهتر ارائه دهید. قابلیت اطمینان، انعطاف پذیری و امنیت ارزش های اصلی ما باقی می ماند و ما می توانیم با استفاده از مفاهیم سیستم های تفکر، بازخورد و یادگیری مداوم، سیستم خود را حفظ یا بهبود دهیم.

 

DevOps ترکیبی از چندین نقش بوده است. ضرورتا یک توسعه دهنده و مهندس اجرایی کنار یکدیگر قرار می گیرند و ویژگی ها با زیرساخت ها با یکدیگر ترکیب می شوند.اصطلاح DevOps از دو واژه Development (توسعه) و Operations (عملیات) ساخته شده است.

 

"DevOps یک فرایند تولید نرم افزار است که بر مبنای ارتباط و همکاری از مفهوم تا تجارت از جمله مدیریت محصولات، توسعه ی نرم افزار و عملیات حرفه ای تاکید دارد. DevOps همچنین روند تجمیع نرم افزار، تست ، گسترش و تغییرات زیرساختی را اتوماتیک می کند. DevOps هدف برقرار کردن یک محیط برای ساخت، تست و انتشار نرم افزار که به سرعت، مداوم و بسیار قابل اعتماد تر را دارد."

https://www.novinhost.org/blog/830-%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7%DB%8C-devops.html

  • ۹۸/۰۶/۰۲
  • نوین هاست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی