نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی
  • ۰
  • ۰

ارور CredSSP یکی از ارور های بسیار بسیار رایج در آپدیت 8 may ماکروسافت برای ویندوز 10 بود. اگر ویندوز شما قابلیت آپدیت اتوماتیک فعال داشته باشد ، احتمالا با ارور زیر در هنگام تلاش برای اتصال به سرور ویندوزی خود برخورد کرده باشید. این مورد البته یک باگ در ویندوز 10 می باشد ولی نمی شود به خاطر این باگ، از کار با سرور دست کشید. در این مقاله برای شما راه حل رفع مشکل ارور CredSSP را به طور کامل و تصویری آموزش خواهیم داد. با ما همراه باشید!

 

رفع ارور CredSSP

 


رفع ارور CredSSP

برای رفع این ارور می بایست دو مرحله زیر را طی کنید:

 

مرحله اول)

در مرحله ورود آی پی سرور در remote desktop connection می بایست در پایین بر روی show options کلیک کنید. به تب advanced بروید و در بخش server authentication ، وضعیت if server authentication fails را در حالت connect and don’t warn me قرار دهید. البته این قدم ارتباط مستقیم با این مورد ندارد بلکه برای عدم دریافت تاییدیه مکرر برای اس اس ال می باشد.

 

رفع ارور CredSSP

 

مرحله دوم)

راه اصلی و تنها راه فعلی برای رفع ارور CredSSP به این صورت است که می بایست از پنل مدیریت سرور مجازی خود وارد کنسول شوید. پسورد سرور رو وارد کنید ، وارد server manager شوید، از منو سمت چپ روی local server کلیک کنید و روی کلمه enabled در مقابل remote desktop کلیک کنید. در صفحه باز شده برای رفع ارور CredSSP می بایست تیک connections only from computers runnung remote desktop with network level authentication را بزنید ، سپس ok را بزنید (گزینه هایلایت شده در تصویر) و مجدد تست کنید. مشاهده می کنید که ارور CredSSP حل شده است.

 

رفع ارور CredSSP

 

برای کسب اطلاعات در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست ، از جمله ثبت دامنه ، خرید هاست ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ،سرور مجازی ایران و هاست ابری ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره 66015891 تماس بگیرید تا با یکی از اعضای بخش فروش ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.


  • ۹۷/۰۵/۱۳
  • نوین هاست

سرور مجازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی