نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی
  • ۰
  • ۰

یکی از سوال هایی که همواره کاربران و مشتریان سرور مجازی دارند تفاوت در کاربرد سرور مجازی و سرور مجازی ایران می باشد .

همانطور که در مقاله های قبل به توضیح کاربرد های سرور مجازی ایران پرداختیم در این مقاله به بررسی کاربرد سرور مجازی ایران و تفاوت آن با سرور مجازی می پردازیم . با ما همراه باشید!

 

کاربرد سرور مجازی ایران


 


خدمات هاست و سرور در نوین هاست

 

نوین هاست در پیش برد اهداف بلند مدت خود و رضایت مشتریان در زمینه های زیر اقدام به خدمت رسانی به مردم عزیز ایران کرده است . خدمات هاستینگ و سرویس دهی در نوین هاست بدین شکل می باشد.

سرور مجازی , سرور مجازی ایران , سرور مجازی فرانسه , سرور مجازی آمریکا , سرور مجازی آلمان , سرور مجازی انگلیس , سرور اختصاصی , سرور اختصاصی آلمان , سرور اختصاصی فرانسه

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید :

02144041877

نوین هاست همیشه بهترین در ارائه خدمات است .

 


 


کاربرد سرور مجازی ایران

همانطور که مستحضر هستید سرور مجازی در واقع کامپیوتری قدرتمند است که دائما روشن بوده و دارای اینترنت مناسبی می باشد تا شما بتوانید از طریق این کامپیوتر سرویس مورد نظرتون رو ارائه بکنید .

 

مدیران سایت ها با راه اندازی و نصب کنترل پنل مناسب خود می توانند سایت خود و یا مشتریان دیگر رو میزبانی کنند و هاست ارائه کنند ، در این میان کسانی که اکثر بازدید کنندگان سایتشان از ایران می باشد و سرعت دسترسی کاربران به سایت برایشان اهمیت ویژه ای دارد می توانند از سرور مجازی ایران استفاده کنند و با نصب و راه اندازی کنترل پنل از مزایای هاست ایران استفاده کنند و با سرعت و دسترسی بهتر را به کاربران خود ارمغان دهند .

 

بنابراین یکی از برتری های سرور مجازی ایران برای هاستینگ و یا سرویس هاست ایران سرعت و دسترسی بهتره کاربران ایرانی به محتوای مورد نظر می باشد .

 

یکی از کاربرد های پیش پا افتاده سرور مجازی دسترسی به سایت های مختلف به عنوان کاربری با هویت و مشخصات یک کشور دیگه می باشد برای مثال دسترسی به سایت ها و ثبت نام در سرویس هایی که به کاربران ایرانی اجازه دسترسی نمی دهند از کاربرد های سرور مجازی می باشد برای مثال چک کردن حساب های ارزی همچون پی پال که کاربران ایرانی را تحریم کرده نیازمند سرور مجازی از کشور مبدا حساب می باشد ، اما در این میان برخی از هموطنان ما که در خارج از ایران هستند و نیازمند مرور کردن اینترنت با هویت ایرانی می باشند تا بتواند از بسیاری از سایت هایی که تنها به ایرانیان سرویس می دهند استفاده کنند و یا به راحتی حساب های بانکی ایرانی خود را چک کنند نیاز به سرور مجازی ایران دارند .

 

با افزایش بازی های آنلاین و تحت اینترنت در دنیا امروزه تامین سرور مورد نیاز این گونه بازی ها نیز به دغدغه ی جدید کاربران ایرانی تبدیل شده است که باری این کار با تهیه سرور مجازی می توانند مشکل را تا حدودی حل کنند .

 

ولی مشکل دیگری در این بابت پینگ بالای کاربران ایرانی و دسترسی نا مناسب کاربران ایرانی می باشد به همین منظور می توان سرور های گیم را روی سرور مجازی ایران کانفیگ نمود تا کاربران ایرانی با سرعت مناسب و بدون مشکل تایم اوت بتوانند وارد سرور های بازی بشوند .

 

از دیگر کاربرد های سرور مجازی ایران می توان به سرور های کاهش پینگ اشاره کرد که روی دیتاسنتر تبیان ایران ارائه می شود به دلیل روت و پینگ مناسبی که دیتاسنتر تبیان ارائه می کند می توانند به عنوان سرور های کاهش پینگ به کار بروند و در واقع به عنوان تونلی برای کاهش پینگ تایم بسته های اینترنت به سرورهای خارج از ایران باشند .

  • ۹۷/۰۲/۰۲
  • نوین هاست

سرور مجازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی