نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی
  • ۰
  • ۰

گشتن وب هاست یک تصمیم ضروری است.شناسایی وب هاست قابل اعتماد را می توان یک کار سخت و دشوار دانست به خصوص با بسیاری از ارائه دهندگان در حال حاضر و گزینه های در دسترس. با ما همراه باشید در ادامه با توضیحاتی در مورد هاست های رایگان!

 

ویژگی های اصلی وب هاست رایگان



اما اجازه دهید نگاهی به برخی از رایج ترین ویژگی های ارائه دهندگان خدمات هاست وب رایگان بندازیم:

 

فضای دیسک و پهنای باند

فضای دیسک به مقدار فضای ذخیره سازی اختصاص داده شده به شما توسط ارائه دهنده هاست وب رایگان است. این فضا برای ذخیره فایل های وب سایت خود، از جمله متن، تصاویر، صوتی و غیره فایل هایی که برای وب سایت شما استفاده می شود استفاده می شود.

 

پهنای باند به مقدار ترافیکی اشاره شده است که مجاز به دسترسی و وب سایت شما می باشد. دسترسی به معنی هر بار که یک بازدید کننده در نام وب سایت خود را در مرورگر خود را تایپ کنید. ترک هر زمانی که یک بازدید کننده چیزی را از وب سایت شما دریافت می کند، مشاهده عکس، گوش دادن به کلیپ های صوتی یا دانلود یک فایل است. به عنوان مثال، اگر وبسایت شما دارای گرافیک بسیار زیادی (یعنی عکس ها) باشد، شما نیاز به ذخیره سازی بالاتر و پهنای باند بیشتری خواهید داشت.

 

سازنده وب سایت و FTP

اگر این اولین وب سایت شماست و تجربه محدودی دارید یا هیچ برنامه نویسی ندارید، پس برای ارائه دهنده ی هاست وب رایگان، یک وب سایت رایگان را ایجاد کنید که در آن شما می توانید وب سایت خود را به سادگی با انتخاب یک قالب و اضافه کردن متن و تصاویر خودتان، ارائه دهید.

 

FTP مخفف پروتکل انتقال پرونده است. این پروتکل برای انتقال فایل های وب سایت خود از رایانه شما به سرویس هاست وب رایگان خود یا برعکس است. این به شما اجازه می دهد فایل های وب سایت به پایان رسید (از جمله تصاویر و سایر فایل های چندرسانه ای) را از رایانه خود به سرور ارائه دهنده خدمات خود آپلود کنید. همچنین اجازه می دهد فایل های خود را از سرور مجازی خود به کامپیوتر خود بارگیری کنید. ارائه دهندگان خدمات هاست وب رایگان باید 24/7 دسترسی FTP بدون محدودیت را ارائه دهند.

 

پشتیبانی و به روز رسانی

شما همیشه باید یک سرویس هاست وب رایگان با پشتیبانی رایگان و قابل اعتماد تلفن و ایمیل انتخاب کنید. در حالی که هیچ هاست نمیتواند 100٪ زمان آپگرید تضمین شده را ارائه دهد (به نظر میرسد مشکلاتشان از کنترل آنها، یعنی قطع برق شهر)، آنها باید اقدامات "درست در مورد" را برای محدود کردن وب سایت و خرابی ایمیل به حداقل انجام دهند. این اقدامات ممکن است شامل 24/7 سرور و نظارت بر شبکه، سخت افزاری سخت افزاری و تنظیمات شبکه، و منبع تغذیه پشتیبان در محل باشد. در حالی که شما ممکن است کاملا فنی مفاهیم این را درک نکنید، می بینید که آیا ارائهدهنده خدمات هاست وب رایگان شما در جایی در وب سایت خود فهرست شده است. اگر نه، از آنها بپرسید.

 

پست الکترونیک

بله، ارائه دهندگان خدمات هاست وب رایگان شما باید خدمات ایمیل خود را ارائه دهند تا بتوانید حساب های ایمیل @ yourdomain.com خود را راه اندازی کنید. علاوه بر رابط وب پست الکترونیکی (بنابراین شما می توانید با استفاده از مرورگر وب خود ایمیل خود را وارد کنید و مدیریت کنید)، سرویس ایمیل نیز باید از طریق POP3 و SMTP دسترسی داشته باشد تا بتوانید ایمیل های @ yourdomain.com خود را با استفاده از دستگاه های تلفن همراه خود تنظیم و دسترسی داشته باشید.

 

قیمت گذاری

اگر شما به دنبال یک ارائهدهنده خدمات هاست وب رایگان هستید، باید انتظار داشته باشید هیچ چیزی برای تمام ویژگیهای اساسی ذکر شده در بالا پرداخت نکنید. شما نباید با تبلیغات بنر قیمت گذاری کنید. هر ارائه دهنده خدمات خرید هاست وب رایگان که تبلیغات را در وب سایت شما فعال می کند، هیچکدام نیست.

  • ۹۷/۰۲/۰۲
  • نوین هاست

سرور مجازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی