نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی
  • ۰
  • ۰

از بین بردن اسپم وب سایت با استفاده از CAPTCHA



آیا تا به حال در یک وب سایت ، یک فرم را پر کرده اید و تعجب می کنید که چرا شما مجبور شدید در یک سری از نامه های کوچک و یا معادلات ریاضی ساده برای ارسال خود را اثبات کنید؟ این به خاطر این کسب و کارها و افرادی است که جنگ های خود را با هرزنامه ها مبارزه می کنند، و اگر شما هر روز از وب سایت خود از هرزنامه های ایمیل و پایگاه داده خود دریافت می کنید، ممکن است شما نیاز به مبارزه با یکی از آن ها داشته باشید. خوشبختانه برای شما، این پست جزئیات نحوه حذف بیشتر، اگر نه همه، اسپم به صندوق ورودی خود را از تماس با وب سایت خود، جمع آوری داده ها و اشکال نظر است.

 

بدون شک هیچ چیز بدتر از پیدا کردن وقت ارزشمند خود را که در حال غرق شدن بدون ذهن این پیام های ناخواسته است دور می اندازد. نه تنها وقت گیر است، بلکه ممکن است فضای زیادی را در حساب هاست یا پایگاه داده شما بخورد. خوب حالا اگر می خواهید وقت خود را به عقب برگردانید، یک برنامه عالی و رایگان وجود دارد که می تواند به شما کمک کند مطمئن شوید چهره پشت پیام هایی که از وب سایت شما دریافت می کنید، هر روز است.

برنامه reCAPTCHA نامیده می شود و در نهایت به کتابفروشی ها، روزنامه ها، مجلات و سایر انواع رسانه ای که قبل از عصر دیجیتال ساخته شده اند، دیجیتالی شده است. اساسا، reCAPTCHA این مقالات قدیمی را به رایانه ای کپی می کند که توسط OCR (تشخیص چهره نوری) خوانده می شود که در نهایت عکس ها را به متن واقعی دیجیتال ترجمه می کند.

 

من می دانم این شروع به صداهایی مانند چیزی است که هیچ ارتباطی با مبارزه با هرزنامه ندارد، اما اجازه دهید به شما بگویم که این کار را می کند، و این یک سرویس عالی در این روند است. ببینید گاهی اوقات نسخه های دیجیتالی اسکن شده یا کتاب های اصلی و روزنامه ها کیفیت پایین دارند، به این معنی که نرم افزار OCR نمی تواند کلمات را به صورت خود رمزگشایی کند. به جای انجام ساعت های بی شماری توسط کارگران بی شماری که سعی در خواندن و ترجمه متن دارند، هر روز صرف می کنند، reCAPTCHA تصمیم گرفته است که این فرآیند ترجمه را به شکل CAPTCHA ادغام کند تا به مبارزه با جنگ در برابر هرزنامه ها کمک کند.

 

CAPTCHA (برای تست عمومی تورینگ کاملا اتوماتیک برای گفتن «کامپیوترها و انسانها به غیر از شما - برای این تضمین کننده تشکر نمی کنم؟») فرستنده های ایمیل، نظرات نظر دهنده ها و پوسترهای انجمن را به تست اختصاص می دهند تا مطمئن شوند که آنها اسپم نیستند. برای مثال، کسی (یا چیزی در مورد ربات هرزنامه) در هنگام استفاده از فرم تماس در وبسایت شما یک جعبه reCAPTCHA روبرو می شود. او / او باید دو کلمه را در جعبه reCAPTCHA به یک فیلد متنی وارد کند، و اگر آنها درست باشد، پیام را می توان ارسال کرد.

 

قسمت فنی

چگونه کار می کند وقتی ابتدا خواندن درباره برنامه را شروع کردم، من شک داشتم. سوال فوری من به سادگی تعجب می کنم که چگونه برنامه می داند که کلمات صحیح هستند اگر نمی دانند که در اصل چه هستند. راه حل این کار برای reCAPTCHA بود تا یک کلمه غیر قابل تشخیص را با یک کد قابل رمزگذاری متصل کند. با این حال، قبل از قرار دادن آن در جعبه تست، هر دو واژه را کمی بیشتر تحریف می کند تا اطمینان حاصل شود که حتی کلمه ی رمز گشایی تنها می تواند توسط چشم انسان شناخته شود. اگر کلمه رمز گشایی صحیح باشد، آنها معتقدند که قابل تشخیص نیست (با استانداردهای OCR) درست نیز بود. علاوه بر این، آنها پیش از تصویب اعتبار یک ترجمه، نتایج را در برابر پاسخ بسیاری از افراد اجرا می کنند.

 

reCAPTCHA روش های مختلفی را برای ادغام نرم افزارهای خود در وب سایت شما، از قبیل قطعه کد و پلاگین برای وردپرس و دروپال برای نام چندین روش فراهم می کند. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید یا کادر کاری را در عمل مشاهده کنید، نگاهی به این صفحه در وب سایت reCAPTCHA می اندازید.

 

برای کسب اطلاعات در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست ، از جمله ثبت نام دامنه ، خرید هاست ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ، هاست سی پنل ، هاست اشتراکی و راه حل های هاستینگ ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره 44041877 تماس بگیرید تا با یکی از اعضای بخش فروش ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.


  • ۹۷/۰۲/۰۲
  • نوین هاست

سرور مجازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی