نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی
  • ۰
  • ۰

در سال 2017، هر کسب و کار که خواستار مشتریان جدید باشد ، نیاز به یک وب سایت دارد. تقریبا تمام مشتریان شما قبل از انجام هر کار دیگری، از اینترنت برای گرفتن اطلاعات و پیدا کردن محصول مورد نیازشان استفاده می کنند.

 

اگر فردی در یک محله ی جدید ، می خواهد کافی شاپ ، دندانپزشکان، کلینیک های روزانه یا مکانیک پیدا کند، چه کار می کنند؟ در اینترنت جستجو می کنند و محل مورد نظرشان را پیدا میکنند. این جستجوها زمانی کم می شود که یک کسب و کار جا افتاده باشد و توجه مشتری بالقوه را در لحظات شتابزده ای که دارند داشته باشند.

 

چرا هر کسب و کار نیاز به یک وب سایت دارد


وب سایت هر کسب و کار باید حرفه ای و عملی باشد. لازم است حاوی اطلاعات مناسب برای متقاعد کردن مشتریان جهت سفارش، تماس و یا بازدید از آن باشد. این باید با علائم شما و بروشورهای شما هماهنگ باشد، اما همچنین باید از همه این موارد بهتر باشد. لازم است ترافیک را به کسب و کار خود هدایت کنید، حتی اگر چیزی را آنلاین به فروش نرسانید. مانند سایت دیجی کالا که بسیاری از مردم برای اطلاع از قیمت اجناس مورد نیازشان به آن سر میزنند.

 

این باید مردم را متقاعد سازد که این کسب و کار دارای پاسخ به مشکلاتی است که در حال تلاش برای حل آن هستند. بیش از آنکه مفید باشد، یک وب سایت یک افتخار برای کسب و کار است. وضعیت طراحی سایت، دوستانه بودن تلفن همراه، سرعت بارگذاری و صحت اطلاعات آن ممکن است برای صاحبان کسب و کار، کارکنان یا مشتریان به طور منظم نباشد، اما قطعا برای مشتریان اهمیت دارد. صرف نظر از وضعیت شما، شما به این نشانه های مجازی و اطلاعات آنلاین نیاز دارید. در هر صورت، شما همچنان از ترافیک و شهرت خوبی که کسب و کارتان از یک وبسایت درست می کند بهره مند شوید.


خدمات هاست در نوین هاست

 

نوین هاست در پیش برد اهداف بلند مدت خود و رضایت مشتریان در زمینه های زیر اقدام به خدمت رسانی به مردم عزیز ایران کرده است . خدمات هاست و سرویس دهی در نوین هاست بدین شکل می باشد.

هاست , هاست سی پنل , خرید هاست , هاست ایران , هاست رایگان , هاست دانلود , هاست ارزان ,  هاست وردپرس , هاست جوملا ,  هاست نامحدود , هاست لینوکس , سرومجازی

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید :

02144041877

نوین هاست همیشه بهترین در ارائه خدمات است .

 


 

بازده خوب سرمایه گذاری

در بسیاری از موارد، ایجاد یک وب سایت خوب یک انتخاب مضحک آسان است. به مثالهای زیر برای درک بهتر نگاهی بیندازید.

 

مطالعه موردی شماره 1

شما یک کسب و کار مکانیک محلی دارید شما هزینه وب سایت اطلاعاتی را در حدود شش میلیون نقل کرده اید. این وبسایت یک وبسایت بروشور پاسخگو، شامل اطلاعات در مورد خدمات، توصیفات، جزئیات تماس و تعداد زیادی تصاویر است. شما پول زیادی برای صرفه جویی ندارید. با این حال، شما باید بازده سرمایه گذاری را در نظر بگیرید.

 

اگر وبسایت در سال اول، سه مشتری جدید تولید کند، هزینه های وب سایت را هم اکنون پرداخت می کنید و شما می توانید هزینه های نگهداری و هاست وب را پوشش دهید. هر گونه افزایش مشتری پس از آن سود خالص است!

 

شاید همه این درآمد سود نباشد. پس از همه، هزینه هایی برای ارائه خدمات فراتر از وب سایت شما وجود دارد. اما بسیاری از خانواده ها دارای وسایل نقلیه چندگانه هستند، بنابراین هر بار که خانوار را تبدیل می کنید، درآمد شما دو برابر یا سه برابر می شود.

 

مطالعه موردی شماره 2

متقاعد نشده اید؟ بیایید یک مثال جالب از محل کسب و کار عروسی را ببینیم. اگر تا به حال یک کسب و کار که نیاز به یک وب سایت وجود دارد، این است. زوج ها برای تماشای تصاویر، از آنجا که بسیاری از آنها می توانند از مکان های مختلف استفاده کنند، اینترنت را از بین ببرند، قبل از اینکه شخصا به آنها مراجعه کنید. بدون یک وب سایت بصری خوب، محل برگزاری شما هرگز نمیتواند این لیست کوتاه را ایجاد کند!

 

البته، این مثالها حتی در مورد کسب و کارهایی که وبسایتها را به عنوان سیستم عامل فروش استفاده میکنند، لمس نمیکنند. در این موارد، هزینه های توسعه وب و خدمات توجیه می شود. فروش وب سایت شما به طور مستقیم با کیفیت تجربه آنلاین مشتری تحت تاثیر قرار می گیرد و این به طور مستقیم به درآمد حاصل یا از دست رفته تبدیل می شود.

 

در نهایت کسب و کار را به مشتریان جدید نیاز ندارید. باور کنید یا نه، گاهی اوقات این اتفاق می افتد. محل برگزاری عروسی را بیابید شاید تمام مدت شش ماه رزرو شده است و به سادگی به هجوم مشتریان نیاز ندارد. با این حال، اگر آن را به طور پیوسته رزرو شده به خوبی در پیشبرد، می تواند پول بیشتری - مکان های با تقاضای بالا ارزش بالاتر است. در همان زمان، نوار رقابت را افزایش می دهد و برای اینکه مردم این محل گران تر را در نظر بگیرند، قبل از اینکه خواستار اطلاعات بیشتر شوند، باید متقاعد شوند.

 

بنابراین، چه چیزی از کسب و کار واقعا در وب سایت نیاز دارید؟

 

یک نام دامنه

نام دامنه از خدمات ثبت نام دامنه (مانند GoDaddy، NameCheap، یا Hover) برای 10 تا 60 دلار در سال خریداری می شود. نام دامنه شما آدرسی است که کاربران برای ورود به وب سایت شما وارد می کنند.

 

توسعه وب سایت

شما نیاز به وب سایت خود دارید! معمولا، شما می خواهید آن را بر روی یک سیستم مدیریت محتوا ایجاد کنید - یک پلت فرم است که هر زمان که میخواهید این کار را انجام دهید، به شما امکان می دهد به روز رسانی های کوچک به محتوای سایت خود را اضافه کنید. این مرحله معمولا گرانترین مرحله است، اما هزینه یک بار آن به یک توسعه دهنده وب پرداخت می شود.

 

هاست وب سایت

هاست در هر سال یا هر ماه پرداخت می شود و "خانه" وب سایت شماست - این فضای سرور است که فایل های وب سایت شما در آن قرار دارد.

 

گزینه های زیادی برای هاست وجود دارد، که بسیاری از آنها ممکن است برای یک وب سایت ساده کسب و کار کوچک مورد نیاز نباشند. هاست می تواند از چند دلار در ماه تا صدها دلار در سال هزینه داشته باشد، بسته به نیاز سایت شما. سایت های بسیار ساده ای برای هاست بسیار آسان هستند، اما ارزش سرویس های هاست وب را کم اهمیت ندهید - تضمین سرعت آپلود وب سایت شما، و سطح خدمات و پشتیبانی زمانی که همه چیز مرتفع می شود بسیار مهم است.

 

تعمیر و نگهداری، به روز رسانی ها و پشتیبان گیری

همچنین ممکن است بخواهید یک ماهانه یا سالیانه برای پرداخت به روزرسانی های پلتفرم و پلتفرم، پشتیبان گیری منظم و انجام تعمیرات جزئی در وب سایت خود را بخواهید. برخی از این وظایف را می توان در داخل، توسط یک کارمند که در حال حاضر به روز رسانی وب سایت خود را گرفته است.

 

اگر این گزینه را نداشته باشید، می توانید این را به توسعه دهنده ای که سایت را بسازید یا به دیگران انتقال دهید. تهدیدات امنیتی برای وب سایت ها هرگز رشد نمی کنند و مهم است که سایت شما را امن نگه دارد. حتی اگر سایت شما اطلاعات و پرداخت های کاربر را نداشته باشد، همچنان می خواهید امنیت و ایمنی خود را از آسیب های تصادفی یا عمدی حفظ کنید.


https://www.novinhost.org/blog/398-%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D9%87%D8%B1-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D9%87-%DB%8C%DA%A9-%D9%88%D8%A8-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF.html

  • ۹۶/۰۷/۰۱
  • نوین هاست

دامنه

دامین

سرور مجازی

هاست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی