نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی
  • ۰
  • ۰

میزبانی نمایندگی فروش در جهان کسب و کار پویا و همه جانبه است که هر کس به آن وارد شود. با اجزای سخت افزاری ارزانتر و راه حل های نرم افزاری برای مدیریت مشتری - امروزه بیشتر قابل دسترس است، تقریبا همه می توانند این عمر طاقت فرسا و پرطرفدار بازار را امتحان کنند. با این حال، ثروت  راه اندازی آن، اغلب تازه واردان را به خود جلب می کند که دقیقا چه راهی را انتخاب می کنند. در اینجا یک مرور کلی از محبوب ترین گزینه های میزبانی نمایندگی در بازار ارائه شده است، بنابراین شما می توانید برای خودتان تصمیم بگیرید که کدام گزینه برای شما بیشتر بر اساس تجربه شما مناسب است.

 

نحوه انتخاب نمایندگی فروش سرویس هاستینگ مناسب


خدمات هاست در نوین هاست

 

نوین هاست در پیش برد اهداف بلند مدت خود و رضایت مشتریان در زمینه های زیر اقدام به خدمت رسانی به مردم عزیز ایران کرده است . خدمات هاست و سرویس دهی در نوین هاست بدین شکل می باشد.

هاست , هاست سی پنل , خرید هاست , هاست ایران , هاست رایگان , هاست دانلود , هاست ارزان ,  هاست وردپرس , هاست جوملا ,  هاست نامحدود , هاست لینوکس , سرومجازی

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید :

02144041877

نوین هاست همیشه بهترین در ارائه خدمات است .

 



میزبانی نمایندگی فروش رایگان - شروع به فروش خدمات میزبانی بدون هیچ تجربه ای

میزبانی رایگان نمایندگی فروش یک راه مطمئن برای جلوگیری از ورود به بازار وب هاست است. این به هیچ وجه آماده سازی خاصی از قبل نیازی ندارد، بنابراین اگر میخواهید مستقیم بروید و خدمات هاست را به فروش برسانید، این راه رفتن است.

اگر شما نمیتوانید زمان زیادی را برای تنظیم و مدیریت یک فروشگاه اختصاص دهید و هنوز آماده نیست که خطر غواصی را به یک راه حل پرداخت بدهید، پس انتخاب یک پلت فرم میزبانی نمایندگی فروش رایگان مناسبترین گزینه برای شماست.

علاوه بر این، منحنی یادگیری بسیار کوتاه تر از راه حل های میزبانی فروش میزبان پرداخت می شود. بنابراین، اگر شما برای میزبانی نمایندگی مجدد جدید هستید، یک حساب نماینده فروش رایگان راهی برای رفتن است.

 

در اینجا مزایای کلیدی انتخاب یک راه حل میزبانی نمایندگی فروش رایگان:

• شما بدون هیچ اتهامی شروع خواهید کرد و مجبور نیستید هزینه های تکراری را پرداخت کنید؛

• شما می توانید همه خدمات سرور مدیریت، صدور صورت حساب، صورتحساب و وظایف پشتیبانی از مشتری را به دست ارائه دهنده خود را ترک کنید؛

• شما لازم نیست که به تکنولوژی درک و یا داشتن مدیریت سرور، برنامه نویسی، طراحی وب، و غیره دانش؛

• شما با مجموعه ای از قالب های فروشگاه آماده ارائه خواهید شد که شما می توانید با اقدامات ساده و سریع کلیک کنید.

• شما نباید با وظایف ایجاد بسته های مقابله کنید - همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که بسته هایی را که میخواهید به فروش بگذارید انتخاب کنید.

• شما مسئولیت صدور صورتحساب نخواهید داشت - ارائه دهنده هر بار که سفارش یک سرویس را به مشتریان خود می پردازد، به شما تفاوت بین قیمت عمده فروشی و قیمت خرده فروشی که خودتان تنظیم کرده اید، به شما تعلق می گیرد؛

• شما تماس مستقیم با مشتریان خود نخواهید داشت - ارائه دهنده تمام سوالات قبل از فروش و درخواست های فنی فنی خود را از طرف نام تجاری شما اداره خواهد کرد؛

• شما قادر خواهید بود زمان بیشتری را برای تبلیغ برند خود اختصاص دهید؛

 

ثبت نام برای برنامه نمایندگی فروش ما به شما این امکان را می دهد که یک راه بدون خطر برای شروع کسب و کار میزبانی خود را فراهم می کند که می توانید تمام وظایف مدیریت خدمات و وظایف مراقبت از مشتری را به دست حرفه ای ها ترک کنید.

ثبت نام برای نمایندگی فروش رایگان بسیار آسان است. به محض اینکه فرم ثبت نام کوتاه را تکمیل می کنید، می توانید به حساب نمایندگی خود وارد شوید و شروع به تنظیم نام تجاری خود و ذخیره با استفاده از قالب های ذکر شده در بالا. کارکرد به عنوان یک نماینده مجرب آسان است، زیرا ارائه دهنده مسئولیت مدیریت وظایف مدیریت سرویس را از پشت خود می گیرد.

نکته: اگر شما در میزبانی نمایندگی فروش آگاه هستید و میخواهید کنترل بیشتری بر کسب و کار و جریان پول داشته باشید؟ زیر را بخوانید.

 

نحوه انتخاب نمایندگی فروش سرویس هاستینگ مناسب

 

2. میزبانی نمایندگی فروش cPanel - تجربه مدیریت خدمات / مشتری مورد نیاز است

اگر قبلا "پایان کم" میزبان نمایندگی فروشان خود را در اختیار دارید و آماده است تا از همان ابتدا سرمایه گذاری کنید، سپس راه حل فروشندگان اصلی cPanel فقط برای شما است. شما می توانید کسب و کار خود را در اوقات فراغت خود را رشد دهید، بدانید که همیشه می توانید زمانی که وقت می آید ارتقا دهید. با حساب نمایندگی cPanel شما نباید نگرانی در مورد چیزهای جانبی سرور داشته باشید، زیرا بار مدیریت سرور مجازی توسط سرویس دهنده مورد توجه قرار می گیرد. به این ترتیب، شما آزادانه مدیریت کسب و کار میزبانی خود را به طوری که دوست دارید، در حالی که وظیفه سنگین و وقت گیر خواهد شد در دست ارائه دهنده است.

 

در اینجا مزایای کلیدی انتخاب گزینه فروش نماینده cPanel است:

• بدون oververselling - منابع شما پرداخت شده است هرگز به کاربر دیگری فروخته نخواهد شد؛

• شما از ارائه نرم افزار صورتحساب و صورتحساب مراقبت می کنید و می توانید یک راه حل تجاری از دلخواه خود را انتخاب کنید؛

• شما مسئولیت پشتیبانی از پشتیبانی مشتری را بر عهده خواهید داشت و به راحتی میتوانید از طریق کانالهایی که میخواهید، کمک کنید؛

• تمام وظایف مدیریت سرور توسط ارائه دهنده مراقبت خواهد شد - بدون نیاز به سرمایه گذاری در هر گونه تلاش و / یا منابع در عملیات فنی خالص، نیازی به سرمایه گذاری نیست.

• شما منابع میزبانی نمایندگی مجاز می شوید، بنابراین می توانید با کمترین تلاش، فروشگاه خود را پر کنید.

• شما کنترل کاملی از فرآیند ایجاد بسته را دارید و می توانید مجوزهای خاصی برای هر بسته را اختصاص دهید تا محدودیت های منابع را به همان اندازه که مناسب است تعیین کنید تا سرور ثالث داده شده و غیره حفظ شود.

 

برنامه نمایندگی فروش cPanel ResellersPanel به طور منظم بسته های نمایندگی cPanel را ارائه می دهد که به شما اجازه می دهد تا تعداد نامحدودی از حساب های کاربری و پهنای باند میزبان فروشندگان cPanel نامحدود را تنظیم کنید که با ارائه فضای دیسک بدون اندازه و تخصیص ماهیانه ماهانه امکان استفاده از تکنولوژی "oververselling" را می دهد. نکته: با داشتن یک حساب کاربری cPanel، شما کنترل کامل خود را بر میزبانی کسب و کار خواهید داشت، اما اگر شما همچنین می خواهید کنترل خود را بر روی محیط سرور خود به دست آورید، به راه حل دیگری نیاز خواهید داشت. برای جزئیات بیشتر این متن را بخوانید.

 

3. سرورهای VPS تحت کنترل cPanel

اگر شما در مورد کسب و کارتان پایبند هستید، اما همچنین می خواهید که در مورد اینکه چه نرم افزاری سرور در حال اجرا است و آماده پول بیشتر هستند، راه حل فروشندگان VPS گزینه مناسب برای شما است.

 

با استفاده از VPS، شما می توانید بر روی محیط سرور در چند سطح کنترل کنید:

• دسترسی ریشه به سرور را دریافت خواهید کرد

• شما قادر خواهید بود که ماژول های نصب شده را انتخاب کنید

• شما در صورت بروز مشکل می توانید سرور را دوباره راه اندازی کنید و در صورت لزوم خودتان حساب های کاربری خود را بازگردانید

• شما قادر خواهید بود که برنامه های نرم افزاری را برای نصب انتخاب کنید

• مشتریان شما به طور کامل از کسانی که سایت های غیر بهینه سازی شده ای دارند که ممکن است باعث مشکلات سرور شود، به طور کامل عایق بندی شوند

 

مهاجرت به مشتریان خود از یک حساب کاربری cPanel به طور منظم نیز یک نسیم خواهد بود. مدل میزبانی VPS دارای مزایای فراوانی نسبت به راه حل به طور منظم به اشتراک گذاشته شده است، اما شما باید مطمئن شوید که می توانید مشتریان خود را یک سرویس میزبانی پایدار ارائه دهید. اگر احساس می کنید به اندازه کافی برای مدیریت یک سرور VPS احساس نمی کنید، بهتر است به یک راه حل مدیریت شده VPS تبدیل شوید زیرا اگر سرور شما به درستی مدیریت نشود، می تواند ناپایدار باشد و باعث مشکلات عملکرد شود. با یک سرور به طور کامل مدیریت، شما همیشه یک کارشناس مشکل عیب یابی در کنار شما خواهد داشت.

 

4. سرور اختصاصی تحت کنترل cPanel

اگر فروش بسته های میزبانی وب اهداف اصلی اصلی شما باشد و شما آماده هستیم از محیط زیست خود برای ایجاد محیط میزبانی جامع خود، از ابتدا، و سپس اجاره سرور اختصاصی راه حل مناسب برای شما است.

 

در اینجا مزایای اصلی انتخاب سرور اختصاصی برای نمایندگی فروش میزبانی شما:

• شما ثروت از منابع سرور دریافت خواهید کرد که شما می توانید بین مشتریان خود تقسیم کنید.

• دسترسی ریشه به سرور را دریافت خواهید کرد و کنترل کامل دستگاه را خواهد داشت

• شما قادر به نصب سیستم عامل خود هستید؛

 

با این حال، مدیریت یک سرور اختصاصی می تواند بسیار گیج کننده و سخت برای کشیدن است. در این مورد، شما می توانید به سادگی از یک راه حل سرور مدیریت شده استفاده کنید و تمام کارهای مدیریت اساسی سرور، از جمله به روز رسانی سیستم عامل، نظارت بر سرور و راه اندازی مجدد راه اندازی، وظایف عیب یابی و غیره، که توسط شخص دیگری مورد توجه قرار گرفته است، داشته باشید.

 

میزبانی نماینده فروش یک "جانور" چند وجهی و پیچیده است. به همین دلیل، انتخاب پلتفرمی که به بهترین وجه با تجربه و بودجه شما مناسب است، برای پیگیری مسیر درست و ایجاد یک مدل کسب و کار که کار می کند بسیار مهم است. بنابراین قبل از اینکه اعتماد شما به ResellersPanel (یا هر نماینده مجاز میزبانی ارائه دهنده را برای این موضوع) قرار دهید، مطمئن شوید که نیازها و دانش فعلی شما را به طور واقع بینانه ارزیابی می کنید، بنابراین زمان و پولتان را تلف نکنید.


http://www.novinhost.org/blog/371-%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%D9%87%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8.html

  • ۹۶/۰۵/۱۷
  • نوین هاست

سرور اختصاصی

سی پنل

هاست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی