نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی
  • ۰
  • ۰

دلایل زیادی وجود دارد که افراد یا شرکت ها می خواهند به یک شرکت میزبانی وب جدید تغییر کنند. نکنه ای که وجود دارد این است که فضای ذخیره سازی یا پهنای باند کافی نیست و اینکه خدمات مشتری آن وجود ندارد. تغییر به یک شرکت میزبانی وب جدید ممکن است یک کار دیوانه کننده باشد، اما لازم نیست که پیچیده باشد - فقط چند چیز وجود دارد که باید در نظر داشت.

 

تغییر ارائه دهنده سرویس وب هاست



وب هاست خود را با باز کرده میزبان موجود خود را نگه دارید توصیه می شود که حساب های میزبانی وب خود را فعال نگه دارید تا زمانی که مراحل انتقال را انجام داده اید (به عنوان مثال تنظیم حساب جدید، انتقال فایل، ایجاد و راه اندازی ایمیل، اصلاح و پخش DNS). این امر اطمینان حاصل خواهد کرد که وب سایت شما و حساب های ایمیل دامنه در طول گذار در حال اجرا است.

 

ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب مناسب جدید را انتخاب کنید، ملاحظات عبارتند از:

الف) نوع سیستم عامل (ویندوز و لینوکس) - بستگی به فن آوری های مورد نیاز شما در وب دارد. به عنوان مثال، اگر وب سایت شما نیاز به ASP، MSSQL، MSACCESS یا دیگر فناوری های خاص مایکروسافت داشته باشد، پس شما باید یک برنامه میزبانی وب ویندوز را پیدا کنید.

ب) پهنای باند و نیاز فضای دیسک

 

یک نسخه پشتیبان از وب سایت موجود خود را ایجاد کنید: فایلهای حساب قدیمی را دانلود کنید در حالت ایده آل، فایل ها باید در همان ساختار درخت که در آن شما می خواهید آن را بعدا آپلود کنید، دانلود کنید. همچنین برای هر پرونده یا مجوز chmod که ممکن است برای هر پوشه یا فایل تنظیم شود، نگاه کنید. این کار نسبتا آسان است و به راحتی می تواند توسط FTP انجام شود.

 

با این حال، برخی از ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب رایگان FTP را ارائه نمی دهند. این به خصوص اگر شما در حال حاضر با استفاده از فلش رایگان / کشیدن و رها کردن سرویس ایجاد وب سایت (یعنی Weebly.com، WIX.com) استفاده کنید.

 

در صورتی که این مورد باشد، شما قادر نخواهید بود فایلهای موجود خود را دانلود کنید و باید فایلهای وب جدید خود را دوباره ایجاد کنید. شما باید بررسی کنید که آیا ارائه دهنده خدمات میزبانی وب جدید شما یک خالق وب سایت رایگان ارائه می دهد.

 

برای جلوگیری از مشکلی در آینده، مطمئن شوید ارائه دهنده میزبانی وب جدید شما دسترسی FTP را ارائه می دهد.

 

راه اندازی جدید (همان) آدرس ایمیل

برای اطمینان از اینکه ایمیل ها به درستی دریافت می شوند، مهم است که آدرس های ایمیل همان، از جمله نام های ایمیل و فرستنده ها را نگه دارید.

 

تغییر DNS و انتشار

 

هنگامی که فایلهای وب خود را به سرور میزبانی وب جدید آپلود کرده اید و حساب های ایمیل خود را دوباره ایجاد می کنید، می توانید پیش بروید و تغییرات DNS مورد نیاز را انجام دهید.

 

DNS معمولا هنگامی که شما با ارائه دهنده ی میزبانی وب جدید ثبت نام کرده اید بدست می آید. شما باید تنظیمات DNS فعلی خود را با یکی جدید جایگزین کنید - این معمولا از طریق پانل مدیریت دامنه (ثبت کننده دامنه شما) انجام می شود.

 

DNS جدید هر روز بین 24-48 ساعت به طول می انجامد تا تبلیغات شود، بنابراین میزبان وب قدیمی مسئول در حال حاضر مسئول وب سایت و ایمیل است. به همین دلیل لغو خدمات قدیمی باید آخرین چیزی باشد که باید انجام شود.

 

حساب قدیمی خود را لغو کنید . هنگامی که حساب جدید شما فعال شده است و وب سایت و خدمات ایمیل شما در ارائهدهنده سرویس میزبانی وب جدید شما در حال اجرا هستند، می توانید ادامه حساب قدیمی خود را لغو کنید.


خدمات هاست در نوین هاست

 

نوین هاست در پیش برد اهداف بلند مدت خود و رضایت مشتریان در زمینه های زیر اقدام به خدمت رسانی به مردم عزیز ایران کرده است . خدمات هاست و سرویس دهی در نوین هاست بدین شکل می باشد.

هاست , هاست سی پنل , خرید هاست , هاست ایران , هاست رایگان , هاست دانلود , هاست ارزان ,  هاست وردپرس , هاست جوملا ,  هاست نامحدود , هاست لینوکس , سرومجازی

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید :

02144041877

نوین هاست همیشه بهترین در ارائه خدمات است .

 



http://www.novinhost.org/blog/368-%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%87-%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%D9%88%D8%A8-%D9%87%D8%A7%D8%B3%D8%AA.html

  • ۹۶/۰۵/۱۷
  • نوین هاست

هاست

وب سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی