نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاست و سرور مجازی
  • ۰
  • ۰

کولوکیشن ارزان

در این مقاله به توضیح کولوکیشن میپردازیم.

 

کولوکیشن ارزان

 


خدمات هاست در نوین هاست

 

نوین هاست در پیش برد اهداف بلند مدت خود و رضایت مشتریان در زمینه های زیر اقدام به خدمت رسانی به مردم عزیز ایران کرده است . خدمات هاست و سرویس دهی در نوین هاست بدین شکل می باشد.

هاست , هاست سی پنل , خرید هاست , هاست ایران , هاست رایگان , هاست دانلود , هاست ارزان ,  هاست وردپرس , هاست جوملا ,  هاست نامحدود , هاست لینوکس , سرومجازی

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید :

02144041877

نوین هاست همیشه بهترین در ارائه خدمات است .

 



 

 

 

در زبان شناختی ترکیبی، یک توالی از واژه ها یا اصطلاحات است که اغلب اتفاق می افتد که احتمالا از شانس انتظار می رود. در واژه شناسی، هماهنگی یک نوع متنی است. یک نمونه از یک توهم فکری، همانطور که توسط مایکل هالیدی بیان شده است، بیان چای قوی است. در حالی که همان معنی را می توان با چای تقریبا معادل قدرتمند انتقال داد، این عبارت توسط زبان انگلیسی ها بیش از حد و ناخوشایند در نظر گرفته می شود. برعکس، بیان متفاوتی در فن آوری، رایانه قدرتمند بر رایانه قوی ترجیح داده می شود. تعاملات فراضولوژیک نباید با اصطلاحات اشتباه گرفته شود، جایی که معنای اصطلاح از کنوانسیون آن به مثابه جایگاهی برای چیزی دیگر است، در حالیکه کولوکیشن صرفا یک ترکیب مردمی است.

 

Co_location یک مرکز داده ای است که در آن می تواند کسب و کار برای سرورها و سایر سخت افزار های کامپیوتری اجاره کند.

به طور معمول، یک کولو ساختمان، خنک کننده، قدرت، پهنای باند و امنیت فیزیکی را فراهم می کند در حالی که مشتری سرور ها و ذخیره سازی را فراهم می کند. فضای در این مرکز اغلب توسط قفسه، کابینه، قفس یا اتاق اجاره می شود. بسیاری از کولوس پیشنهاد خود را برای خدمات مدیریتی که از ابتکارات تجاری مشتریان خود پشتیبانی می کنند، گسترش داده اند.

 

Colocation (همچنین به عنوان "محل سکونت" یا "colo" شناخته می شود) این است که مسکن سرور اختصاصی و تجهیزات شبکه در مرکز داده های شخص ثالث قرار گیرد. به جای نگه داشتن سرور در خانه، در دفاتر و یا در یک مرکز داده خصوصی، شرکت ها می توانند انتخاب کنند که تجهیزات خود را با استفاده از اجاره فضا در یک مرکز محصور، هماهنگ کنند. بنابراین، بر خلاف سایر انواع میزبانی که مشتریان می توانند فضا را در یک سرور متعلق به ارائهدهنده میزبانی اجاره کنند، با محاسبه، مشتری در حال حاضر سرور مجازی را به عهده دارد و فضای فضای مورد نیاز را برای آن در یک مرکز داده قرار می دهد. یک ارائه دهنده محفوظ فضای را در یک مرکز داده ای که مشتریان می توانند تجهیزات خود را نصب کنند، اجاره می کنند، اما همچنین قدرت، پهنای باند، آدرس IP و سیستم های خنک کننده را که مشتری برای سرور به طور موفقیت آمیزی نصب می کند، فراهم می کند. فضا از نظر "قفسه ها" و "کابینت ها" اجاره می شود. قفسه یک قاب استاندارد برای نصب تجهیزات و سخت افزار است، معمولا به صورت افقی. تجهیزاتی که در قفسه نصب می شوند در واحد های قفسه (U) اندازه گیری می شود، جایی که یک قفسه یک 1.75 اینچ است. سپس قیمت یک طرح محاسبه از تعداد واحدهای مورد نیاز محاسبه می شود. قفسه سینه کامل 47U است و اغلب به نام "کابینت" نامیده می شود. بسته به بودجه و الزامات آنها، مشتری می تواند کابین های کامل، نیمه یا جزئی را اجاره دهد.

 

کولوکیشن ارزان

 

Colocation به مشتریان اجازه می دهد که از مقادیری بهره مند شوند که برای آنها در دسترس نخواهد بود. سخت افزار مسکن در یک مرکز جمع آوری دسترسی به سطوح بالاتری از پهنای باند را فراهم می کند تا در یک اتاق سرور معمولی قابل دسترسی باشد و هزینه بسیار پایین تر. در نتیجه، زمان تاخیر شبکهای می تواند با کولوکیشن بسیار پایین تر باشد، در حالی که قابلیت اطمینان می تواند به طور قابل توجهی بالاتر باشد.

 

مشتریان همچنین ممکن است خدمات محاسبه را به دلیل سطح بالاتری از امنیت فیزیکی که در مقایسه با میزبانی داخلی در دسترس هستند انتخاب کنند. به عنوان مثال، گزینه هایی نظیر نظارت تصویری و قفسه بندی (یا بسته های) کابینت، که ممکن است در یک سیستم داخلی پیچیده تر باشد، در مراکز داده های جمع آوری داده ها علاوه بر سایر اقدامات نظیر سیستم های تشخیص آتش و آتش سوزی ، mantraps و سوئیت های خصوصی.

 

اکثر نقاط پراکنده در مراکز جمع آوری قرار می گیرند و به علت غلظت بالای سرورها در داخل مراکز بزرگتر جمع آوری، اکثر حمل کننده ها علاقه مند به اتصال مستقیم به چنین ساختمان هایی خواهند بود. در بسیاری از موارد، یک تبادل اینترنتی اینترنتی بزرگتر هاست می شود که در داخل یک مرکز محفوظ است، که مشتریان می توانند از طریق آن به اینترنت متصل شوند.

 

انعطاف پذیری یک عنصر کلیدی است. انتخاب یک ساختار سفارشی به مشتریان اجازه می دهد که برنامه شخصی سازی خود را شخصی سازی کنند و تصمیم بگیرند که چه جنبه هایی از سیستم مورد نظر خود را در آن قرار دهند. داشتن طیف وسیعی از امکانات مختلف در ارائه نیز می تواند برای مشتریان بسیار مفید باشد، به این ترتیب آنها می توانند زیرساخت های مناسب را برای آنها و بودجه آنها انتخاب کنند. مرکز محاسبه ردیف 1 شباهت به یک اتاق سرور است و ممکن است برای کسب و کارهای کوچکتر مناسب تر باشد در حالی که مرکز ثانویه 4 سطح بالاتری از آپاچی و افزونگی دارد و برای شرکت های بزرگ با سیستم های حیاتی ماموریت مناسب تر است.

 

Colocation به کاربران اجازه می دهد تا از زیرساخت های مرکز داده بهره مند شوند، در حالی که حفظ کنترل نگهداری، تعمیر و نگهداری و پیکربندی سرورهای خود. این می تواند مقرون به صرفه باشد و می تواند فضای ارزشمند را در دفاتر آزاد کند. Colocation همچنین موجب صرفه جویی در منابع است که در غیر این صورت با نگهداری لجستیک نگه داشتن سرور ها در خانه صرف می شود.




http://www.novinhost.org/blog/360-%DA%A9%D9%88%D9%84%D9%88%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86.html

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی